Hallo dames, Ik zit volgens mijn berekeningen nu rond m'n eisprong. Volgens een cyclus van 30 dagen zou ik gisteren m'n ei gehad moeten hebben. Nu heb ik al 3 dagen flink buikpijn. Vandaag is het echt heel sterk richting m'n liezen en in m'n onderrug. Normaal herken ik altijd m'n eisprong aan een dagje een beetje last of wat steekjes. Maar dit is dus nieuw en vind het vreemd dat het zo'n pijn doet. Afgelopen zaterdag dus een halve week geleden had ik voor het eerst wat steekjes en daarna kwam de (zeurende) pijn. Zijn er meer die dit herkennen? Liefs, Zoesje
Als de follikel groot is, kun je dat als zeurderige pijn ervaren. Bij mij was de eisprong geweest als de pijn ophield Succes!
Hier hetzelfde, Maandag steken linker onderbuik en toen die verdwenen waren is er een ongi gevoel komen opzetten. Ik vroeg me ook af wat het was. 't Duurt nu al 2 volle dagen en ik herken het niet van vorige keren.
@Boogy, oké dankjewel! Klinkt idd logisch! Het is zo lastig allemaal, hadden we maar een handleiding..... @woef78 wauw nog iemand die het herkend! Had ik niet gedacht... Maar het kan dus best normaal zijn 🙈 Heel fijn om te horen!!
Ik ook, 3/4 dagen zeurende pijn en op de dag van m'n ei enorm veel steken. Ook veel lage rugpijn en pijn bij zitten de dag van m'n eisprong kan ik niet functioneren zonder pijnstillers.
Bij mij begon de ovulatie pijn gisteren. Nu voelt het als messteken in mn buik links.de ovulatie test is ook donkerder dan donker paars 😂 en idd als de pijn weg is, is hij gesprongen
Drama! Hier ook pijnstillers moeten nemen anders kwam ik er ook niet door. En nu nog steeds pijn, met tussenpozen.... Wordt wel minder erg
Haha een mega ei dan 😁 Ik baal dat ik geen ovu testen heb gedaan dan was ik misschien wat zekerder! 🙄
Struisvogel ✌🏻️😅 haha Ik denk dat mijn ei wel geweest is nu want de pijn is (hopelijk en tot nu toe) weg..
Oké, dacht ik al😁 Bij mij was dat maar 1 dag.... Normaal had ik het wel een week maar nu al een paar cyclussen maar een dagje.. De buikpijn echt in m'n onderbuik en liezen komt weer terug hoor jeetje wat is dit toch