Koortslip en dreumes

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Willemijntje19, 4 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zara1983

zara1983 Fanatiek lid

1 nov 2013
    1.207
    534
    113
    NULL
    Nee ik weet het. Ik heb het zelf op mijn werk gezien bij een baby.
    Maar nog vond ze dat het allemaal wel mee viel.. gelukkig zijn mijn kinderen nu wat ouder (2+) en hebben het wonder boven wonder nog niet gehad.
    Mijn kind had dus ook eczeem als baby. Heftig wat bij jullie gebeurd is, door een 'onschuldige koortslip. Want zo denken vele er nog over helaas

Maar ik heb ook kraamvisite gehad met buikgriep. Die kwam dus gewoon langs terwijl die hele nacht ziek geweest was en nog steeds misselijk was en diarree had. Echt!

Willemijntje19 vindt dit leuk.
  2. Willemijntje19

Willemijntje19 Fanatiek lid

26 apr 2016
    2.394
    1.205
    113
    Vrouw
    Och wat een heftig verhaal!
    Wat naar voor jullie zoontje dat hij dan zo’n last van zijn knie en been krijgt. Heel vervelend en kan me voorstellen dat hij al de nodige kuurtjes ervoor gehad heeft. Hopelijk worden de klachten naarmate hij ouder wordt milder. Bedankt voor het delen van je ervaring!

Mijn middelste had het bij de eerste infectie op haar tandvlees, mond, wang, ooghoek en hals. Huisarts dacht ook krentenbaard eerst, maar een kweek heeft uitgewezen dat het om herpes gaat. Mijn middelste heeft echter heel soms een koortslip, maar de oudste had helemaal geen symptomen bij eerste infectie (van haar zusje) en die heeft nu vaker dikke koortslippen. Ik hoop dat mijn dreumes nog even herpes vrij mag blijven.

3. Willemijntje19

26 apr 2016
    2.394
    1.205
    113
    Vrouw

Ja bij mensen met eczeem kan herpes gevaarlijk zijn. En heel vervelend uiteraard.

4. Willemijntje19

26 apr 2016
    2.394
    1.205
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat jullie kinderen het nog niet hebben gehad!

Wat erg zeg met buikgriep op kraamvisite gaan!! Ik ga niet als ik mij niet fit voel, zou echt niet een pasgeboren baby willen besmetten.

Deel Deze Pagina