Hi meiden! Heb sinds een week of 2 last van mn stuitje...zeg maar van onderaf mn stuitje. Dus als ik ga zitten voel ik mijn stuitje..doet eigenlijk wel een klein beetje zeer. Heeft dit met de zwangerschap te maken? Kan me haast niet voorstellen, maar dacht zal het toch eens vragen hier! Thanx! xxx
Hoi Anna, jazeker kan dat. Hou het in de gaten; let goed op je houding. Het kan te maken hebben met je bekken. Soms kan een bekkenband met een extra steun van achteren zoals deze (javascript:tb_show('Bekkenband met pelotte GM','/MoreImages.aspx?A=1410&KeepThis=true&TB_iframe=true&width=610&height=550','') verlichting geven. Maar wellicht vallen de klachten nog mee, en is dit wel heel drastisch. Vraag anders na bij je vk of en wat je eraan zou kunnen doen. gr. Chantal
het is inderdaad een symptoom van bekkenpijn.... Hopelijk voor je dat je er misschien met behulp van fysio of een bekkenband van af kan komen of dat het minder wordt...
Tjee ... echt waar joh? O...dat zou echt balen zijn... Dus dit moet ik wel even melden bij mijn gyn als ik mijn afspraak heb van de week... Nou, dan zal ik maar snel laten doorverwijzen naar een goede fysio! Bedankt meiden, voor jullie reacties! x