Schoonmaakmiddelen?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door MamaMiaatje, 25 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

11 feb 2008
    887
    0
    0
    Hallo,

Gebruiken jullie nog gewoon schoonmaakmiddelen bij het schoonmaken van bijvoorbeeld de badkamer of het toilet?
    Of mag dat niet als je zwanger bent i.v.m. de eventuele chemische stoffen? Ik gebruik geen pure chloor of amonnia ofzo, maar wel wc-reiniger en allesreiniger. In wc-reiniger zit misschien ook wel iets chloor?
    Ik hoop niet dat het schadelijk is voor het kindje.

2. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Zolang de ruimte goed geventileerd wordt (raampje en deur open) dan kun je het wel gewoon gebruiken. Zo gevaarlijk zijn die stoffen nou ook weer niet..

3. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

tjah ook maar binnen blijven dan want wat erin de lucht allemaal zweeft is ook niet echt lekker. hahaha

nee hoor gewoon normaal gebruik en idd ventileren en dan maakt dat geen bal uit. natuurlijk niet met je neus aan eeb chloorbus of allesreiniger gaan snuiven maar dit is voor niemand goed lijkt mij.

4. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Lieve Mayaa, nogmaals... niet over alles nadenken! Je bent niet ziek en eenmaal de 13 wekengrens gepaseerd, wordt het overgrote deel van de kindjes gezond geboren. Je kunt gewoon eten (zie voedingcentrum.nl), gewoon tanken, gewoon schoonmaken, gewoon werken, gewoon etc etc etc. Je merkt vanzelf wanneer iets niet goed voelt, echt waar!

Zwanger zijn is helaas toch veel minder bijzonder dan we ons soms willen voordoen!! (tja)

5. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

11 feb 2008
    887
    0
    0
    Ik ben al een stuk relaxter tegenwoordig hoor Cygnet2, maar wilde het toch even zeker weten van die schoonmaakmiddelen. Dat kan geen kwaad toch?
    Bedankt voor jullie antwoorden!

Deel Deze Pagina