Morgen ga ik voor het eerst met Nadine voor een langere tijd weg. Wat moet ik allemaal meenemen behalve luiers, lotiondoekjes etc. Wat hebben jullie in je luiertas? :
Ik had ook altijd extra voeding mee en in het begin ook extra kleertjes, je weet maar nooit, heb die ook vaak nodig gehad dankzij serjenka haar poepluiers. Voor de rest kan ik er niet meteen meer opkomen wat we nog extra meegenomen zouden hebben.
Wat ik altijd bij me heb is dit: luiers billendoekjes fles evt 2 voeding (poeder voor 3x in een daarvoor doosje) slabbertje rezerve kleding doek/molton om op te verschonen speentje en evt darm druppeltjes als je kindje last heeft van darm krampjes en haar knuffeltje Het lijkt allemaal erg veel maar het valt reuze mee, heel veel succes en veel plezier met opstap gaan..
Ik heb erin zitten: Een matje om te verschonen. Twee rompers Twee truitjes Een broekje Sudocreme Billendoekjes Luiers Twee flessen Voeding Spuugdoekjes Als ik langer weg ga een omslagdoek
Ik heb naast de dingen die alo zijn opgenoemd ook standaard chamodent, neusspray en zetpillen in de tas zitten. Zeker als je een hele dag weggaat, kan dit handig zijn heb ik ervaren.
Ik heb erin: Voeding Flesje flesje koud water als ik lang wegga een thermoskan met kokend heet water, dit ivm friso comfort spuugdoekje slabber potje groente of fruit = lepeltje luiers lotiondoekjes reserve speentje klein potje sudocreme
Toen dhani dezelfde leeftijd als nadine had ging mee: -luiers en billendoekies -hydrofielluier en badcape -schone kleertjes en rompertje -sudocreme -flesje -speentje -voeding Nu gaat mee er extra mee bambix koekje en fruit of groente + lepeltje en soms voeding(melk), maar hangt ook beetje van tijdstip af..want soms hebben we alleen groente of fruit nodig als we weggaan..oja en nu gaan er ook speeltjes mee ..ow en snoetendoekjes voor als hij koekje heeft gegeten
ja idd silvie ik moest ook een beetje denken aan.... ik ga op vakantie en ik neem mee ha ha nee hoor ik zit te geinen! ik neem volgens mij een beetje t gemiddelde van wat hier staat mee, eigenlijk vanalles wat! x