hoi het zit me niet lekker sinds ik met de pil gestop ben vorig jaar aug heb ik een regelmatige cyclus gehad van 30 dg. hebm ijn eisprong duidelijk gevoeld met krampjes 5 dagen erna ben i kerg missleijk geweest maagzuur steekjes en overgeven... de dagen erna steeds hoofdpijn, onderrugpijn, misselijk, duizelig (neerval momenten zo'n raar orientatie gevoel) soort vlinders in mijn buik enz en ook wit slijm veel meer als anders. deze kachten hielden aan en zijn er nog steeds. op dag 30 kreeg ik bruine afscheiding en soms paar driuppels bleod maar dan echt anders dan normaal veel slijm erbij, opdag 35 bleodverleis gehad maar niet zoveel als met mjn ongi de klachten hielden wel aan heb er zelfs meer bij gekrgen zwaredere borsten zeg maar steviger en grotere tepels erg opgezet, jeuk aan mijn borsten, meer misselijk en ook meer steekjes in onderbuik lies. en als ik bepaalde dingen ruik erg missleijk en geen honger meer ook maagzuur erger geworden en kan snachts maar op 1 kant slapen, slechte stoelgang en heb een kortlontje qua humeur af en toe. maar ik test steeds negatief ben nu 10 dagen overtijd wat moetik hier nu mee?? mijn geveold zegt dat mijn lichaam anders is en ik voel vanalles wat ik niet ken want dit is de eerste maar de testen geven steeds negatief? wil weten waar ik aan toe ben! heeft u advies voor me? gr pjpj
Hoi Pjpj, lastig hoor. Je hebt wel zwangerschapssymptomen, maar het hoeft niets te betekenen. Je zou je HA eens kunnen bellen en je verhaal voorleggen. Wie weet willen ze je wel een bloedtest laten doen. Daarin kan betrouwbaarder hCG worden gemeten. Dan weet je het zeker. Groetjes Brigitte
dank je voor de tip ga ik maandag doen en hopen dat ze dat doen want lees hier veel op t forum van vrouwen die ook laat testen komt dat vaak voor en ook dat je een beetje bloed verliest??