symptomen die komen en gaan

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mieneke, 26 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieneke

Mieneke Niet meer actief

Hoi Dames,

Ik ben zwanger na een cryo terugplaatsing uit de tweede ICSI poging. Alleen merk ik na drie (vroege) miskramen dat ik er niet meer onbevangen in sta. Zoals de titel al aangeeft m'n symptomen komen en gaan. Is dit voor jullie ook herkenbaar? Bijvoorbeeld het ene moment heb ik hele zere borsten en het volgende moment nergens last van. Om dan ook gelijk in de stress te schieten of het allemaal wel goed gaat :|.

Ik hoop dat jullie positieve verhalen hebben voor mij.

2. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Ik ben nu zelf bijna 8 weken zwanger en het komt en gaat bij mij ook. Het ene moment voel ik me ongelooflijk zwanger, en het volgende moment heb ik nergens last van. Zo was ik een paar dagen geleden met vlagen wat misselijk en heb ik nu al 2 dagen nergens last van. Mijn borsten hebben een aantal dagen echt 'niet-aanraken-ik-tets-je-op-je-op-vingers-vriend-als-je-dat-doet' zeer gedaan en nu voel ik alleen mijn tepels nog licht. Vind het dood eng, maar hoor wel van meer meiden die zo'n wisseling hebben. Dus probeer mezelf rustig te houden tot woensdag (eerste echo)

3. Bine84

Bine84 Actief lid

22 dec 2014
    442
    288
    63
    Ja ik herken het ook zeker! Hier gaan de symptomen ook op en af. Na mijn missed abortion is ook geen zwangerschap meer onbevangen. Dus het maakt mij ook steeds onzeker. Maar goed, ik denk ook maar zo: ‘we hebben er geen invloed op en dit kindje verdient het ook dat we ervan genieten’

4. bengelke

bengelke Bekend lid

21 feb 2011
    746
    74
    28
    Berendrecht
    Hey, na mijn mk ben ik ook erg onzeker, had eerst geen pijnlijke borsten, nu wel weer een klein beetje op 6weken enorm misselijk geweest, dan weer een 5tal dagen niet en dan weer een weekje misselijk, nu al meer dan een week niet meer misselijk. Maar vorige week een top echo gehad.
    Dus ja, symptomen die komen en gaan zijn normaal. als vergelijk, bij mijn mk was ik continu misselijk, en had ik continu pijnlijke borsten, bij de 8weken echo bleek dat het kindje al 1,5 week was,overleden

5. Mieneke

Mieneke Niet meer actief

Dank jullie wel voor de reacties. 'Gelukkig' ben ik niet de enige. Volgende week donderdag de eerste echo. Daar kan ik nu al helemaal naar uitkijken. Genieten ga ik doen na 12 weken (zeg ik nu heel stoer ;) ).
    Maar fijn @bengelke dat jou echo helemaal goed was!
    @Elletje al vast heel veel succes woensdag!

6. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.087
    17.066
    113
    Herkenbaar voor veel vrouwen hoor, als je even rondneust in dit board zul je zien dat er véél topics over dit onderwerp zijn :)

Beide zwangerschappen gingen de kwaaltjes bij mij af en aan. Soms dagen dat ik me gruwelijk ellendig voelde, om me de volgende dag weer (bijna) kiplekker te voelen:thumup:

Deel Deze Pagina