Een vreemde vraag misschien. De slaapzakken van mijn dochtertje worden met het wassen steeds dunner, merk ook dat mijn dochtertje het soms 's nachts koud heeft terwijl het 19 gr is in de kamer. Ik gebruik ze pas 2 maanden maar vind ze nu al te dun als winterslaapzak. Ik was ze 1 keer per week. Ik heb 2 duitse slaapzakken (Alvi) en een van de prenatal. Maar ze hebben het alledrie. Wat doe ik fout?
Je wast ze teveel? Ik doe ze ook 1x in de week maar heb er geen last van hoor. Heb ze bij de kruidvat vandaan.
hmm, ik heb ze van de hema, de prenatal en van de kruidvat maar ik heb er geen last van. was je ze te heet misschien?
Ik was ze tussen de 40-60 graden. Misschien is het toch de wasdroger. Ze komen wel droog uit de wasdroger. En daarna strijk ik ze ook nog, omdat er anders bolletjes te voelen zijn. Ga weer een nieuwe halen, zal deze eens uitproberen zonder de wasdroger en strijkijzer. thnx voor alle antwoorden.
Ik was alle babykleding op 30 gr. Ook de slaapzak van de Hema met mouwtjes (is heel dik spul) gaat prima.
Ik was ze altijd 40 graden. Ik denk zelf dat het van de droger komt, want daar doe ik ze nooit in. Ze heeft hier ook oude slaapzakken aan die ook van mijn andere dochter zijn geweest, die zijn van H&M. Wel wat duurder maar erg goed vind ik zelf en zie er nog uit als nieuw.
Ik heb slaapzakken van de Hema, Prenatal en Kruidvat en eigenlijk nergens last van. Ze worden gemiddeld eens per week gewassen gaan niet in de droger.
wat vreemd... ik heb daar ook geen last van... ik was ze 1 a 2 keer in de week op 40 graden en laat ze aan de lucht drogen... ze zijn van de prenatal en echt nog als nieuw na 3 mnd...
Hier meestal ook 1x in de week. Meestal op 40 graden maar niet in de droger. Zien er allemaal nog goed uit.
Ik heb er ook geen last van, maar doe ze dan ook niet in de droger. Ik hang ze gewoon te drogen.... Ik denk dat daar het probleem zit.
apart hier nog nooit gemerkt en idd ook wekelijks gewassen en in de droger ook net zo makkelijk. Heb Hema en Prénatal slaapzakken
misschien een idee om de droger op "lage temperatuur" te zetten? werkt hier perfect! Maar dan moet je die stand natuurlijk wel op je droger hebben...
op 30 graden wassen en in de droger (op vorozichtige stand) en wij hebben nergens last van, meestal worden ze 1 keer per week gewassen (als er geen ongelukjes zijn haha)
Hier gaan ze in de wasmachine (meestal op 40 graden) en in de droger op gewone temperatuur. Geen centje pijn. Moet wel zeggen dat ik ze niet iedere week was. Maar de slaapzak die Jarissa nu aanheeft, heeft ze al een half jaar en die is nog prima.
Heb de zakken van Purflo en was ze op 60 graden. Drogen gewoon door ze aan de verwarming te hangen. Die zak van Prenatal hebben we als back-up. Heb niet het idee dat die lekker warm is.
hier ook geen last van ik was ze op 40 graden en laat ze aan het rekje drogen strijken doe ik ze niet