vraagje over infecties

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Mecha, Nov 23, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mecha

Mecha Niet meer actief

ik ben nu hard bezig met het zwanger proberen te raken en sinds 2 dagen is het een beetje geirriteerd daar beneden.. heb last van jeuk .. maar niet heel erg..
    en ik heb korrelige witte afscheiding als ik met me vinger van binnen voel..
    verder ruikt het sterker dan normaal maar niet echt vis achtig..

heb hier nog een kuur liggen van canesten tabletten , aangezien ik wel vaker een schimmel heb gehad.... maar het probleem waar ik nu tegenaan loop is dat ik dus probeer zwanger te raken

er staat op de verpakking dta hij tijdens zwangerschap gebruikt mag worden maar...... ik hoop dat de bevruchting 3 dagen geleden ongeveer is gelukt (toen begon het ) maar dan is de innesteling nog niet geweest.. kan het dan kwaad toch de medicatie te gebruiken..

ik raak heel moeilijk zwanger doordat me eitjes het niet altijd doen.. dus ik wil het niet verpesten met medicatie.. ik had nu 3 echo's gehad en daar was een goed ei te zien en ik had een positieve samenlevingstest..

groetjess onzekere tante

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

je hebt inderdaad een candida-infectie en die moet je behandelen met canesten. Het kan geen kwaad voor de innesteling/bevruchting! Als je huid ook jeukt en geïrriteerd is heb je naast de tabletten voor inwendig gebruik ook zalf nodig, die kun je via je huisarts krijgen.
    Ik hoop dat je zwanger bent!

Mirjam

3. Mecha

Mecha Niet meer actief

ja ik hoop het ook en bedankt voor de snelle reactie kan ik vanaaf gelijk beginnen met dat stomme kuur weer 3 dgn geen klusmomenten .. baluhhh ahah a
    gezonde lust zeg maar
    ;)

Share This Page