Babyschoentjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Cinn, 15 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cinn

Cinn Lid

16 jun 2009
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    mijn zoontje van bijna 1 staat nu al 1,5 maand en aan de hand of achter de loopauto loopt hij een aantal stapjes.
    Thuis is hij altijd op blote voeten en op het kdv ook. Ik heb wel Nikes en Pumas voor hem en leren slofjes. Nu vroeg ik me af of ik om het lopen te stimuleren speciale babyschoentjes moet kopen. Ik zag dat ze van Shoesme babyproof schoentjes hebben. Is dat aan te raden of eigenlijk niet nodig? Kan ik beter straks goede loopschoentjes kopen?

2. PollekePiek

PollekePiek Actief lid

19 jul 2009
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je kunt het beste wachten met schoentjes tot je zoontje goed los kan lopen. Kindjes leren het beste lopen op sokjes of blote voetjes omdat ze op dze manier leren zelf hun evenwicht te bewaren.. schoentjes willen hier nog wel eens teveel bij 'helpen'!

3. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

Ik heb gister toevallig de Shoesme binnen gekregen! Thuis staat en loopt ze op blote voeten of sokken en als we weggaan krijgt ze de schoentjes aan!
    De Shoesme zijn juist egmaakt voor kindjes die gaan staan en binnekort de eerste stapjes gaan zetten!

4. Hier waren de eerste schoentjes ook van Shoesme. Fijne schoentjes, maar lopen gebeurde hier in het begin vooral op sokken en blote voeten. Ook in de tuin wordt op blote voeten gelopen. Is toch het beste voor ze.

5. Cinn

Cinn Lid

16 jun 2009
    32
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn Shoesme schoentjes echt heel anders dan bijv. baby nikes en pumas?

6. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

Dat durf ik niet te zeggen maar merk wel dat de inlegzool van de Shoesme erg goed gevormd is! Je zou anders eens moeten gaan kijken in beide schoentjes hoe de inlegzooltjes eruit zien... Alleen moet je geen harde zool nemen als je nike's of puma's wilt halen. Maar volgends mij was je dat ook al niet van plan zo te lezen!

Deel Deze Pagina