Je bedoelt hersenvliesontsteking. Echt oppassen dus. Overigens maak je nu antistoffen aan die je de ongeboren baby ook meegeeft. Als je straks borstvoeding geeft en je hebt een koortslip, maak je ook antistoffen aan die je bij het voeden meegeeft. Da's alleen maar goed! Maar NIET knuffelen en kussen (ik heb ook moeten voeden met een mondkapje voor ), hoe moeilijk dat ook is.
ik heb het ook ergg vaak... BAH ik prik de blaasjes altijd lek........ doet onwijssssssssss pijn, en dan flinke klodder zovirax erop of sudocreme ...... en dan ist zooooo weg bij mij.... anders worden die blaasjes zooo groot en dat is juist het pijnlijkst... niet de normaalste manier om het op te lossen maar bij mij werkt het als een trein
dank je, goed dat je het zegt!!! ik heb er afgelopen nacht tandpasta op gehad (wist toen nog niet wat het was) dus het is wel ingedroogd nu, verder afwachten dus...
Ik heb er ook veel last van, ook toen ik al ruim een week over tijd liep. Mijn broer (huisarts) gaf als tip, sudo creme. Droogt de blaasjes in en er zit ook een bacterie remmend spulletje in de sudo creme. Werkt bij mij super gebruik de andere spullen niet meer. Ik ben er binnen twee dagen vanaf. Wel even een potje gebruiken wat je niet voor je kinderen gebruikt. Ik gebruik die kleine potjes die in de zwangerschaps dozen zaten. succes
Ik heb het ook altijd en ben er de laatste keer maar mee naar de huisarts gegaan, die had mij een of ander zalfje voorgeschreven, dat werkte echt goed zeg! Weet alleen niet meer hoe het heet.. Misschien moet je even langs je arts?
Ik had het vroeger toen ik klein was zeker 1 of 2 keer per maand, deed er toen soms als het echt pijn deed lippenbalsem op. Nu heb ik heel af en toe een koortslip, als ik veel stress heb of als het weer veranderd, maar heb nu wel vaker een koortsneus, vind ik veel vervelender, doe er ook soms wat niveacréme aan, maar meestal niets.