Ik heb vraagtekens?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Jollie, Jan 18, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jollie

Jollie Fanatiek lid

Jun 5, 2006
    1,434
    0
    0
    Hallo...

Ik d8 trek de stoute schoentjes ns aan en ga het hier ook maar eens vragen, aangezien ik er op het forum niet echt uit kom.

Ik ben pas gestopt met de pil, heb nog geen natuurlijke menstruatie gehad. De start van mijn cyclus was op 2 januari en ik ben maar uitgegaan van een cyclus van 28 dagen. Nu had ik vorige week donderdag (dacht ik) vruchtbaar slijm. Verder nergens last van gehad. Maar dat zou betekenen als dat me ei was, dat ik op cyclusdag 9 hem al gekregen heb... ik toch wel een beetje vroeg dacht ik. Nou heb ik afgelopen dinsdag ontzettend stekerige pijn in mijn linkerlies gehad en het savond ongikrampen... dus ik denk hey dit is vast mijn ei...

Maar nu 2 dagen later heb ik er nog steeds last van... wat zou dit kunnen zijn... ik maak me een beetje zorgen. Hoort dit bij ontpillen of zit het tussen me oren of moet ik me echt zorgen maken

Sorry voor het lange verhaal, maar het is nog allemaal zo nieuw voor mij en ik zet dus overal vraagtekesn bij.

In ieder geval alvast bedankt voor je antwoord.

Groetjes Jollie

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Jollie,

het is niet te vroeg om op dag 9 al een eisprong te hebben. Soms heb je daar last van en de pijn die jij omscrhijft kan daarbij horen. we weten echter niet zeker of dit je eisprong is geweest. Je hoeft je in elk geval geen zorgen te maken. Het kan soms maanden duren voor je cyclus weer normaal is. Maar je kunt ook meteen zwanger worden, afwachten dus. Lees eens het artikel dat ik heb geschreven over de pil, staat bij het onderwerp anticonceptie op de homepage, en ook het artikel kansen om zwanger te worden, staat bij het onderwerp zwanger worden op de homepage.

Mirjam

3. Jollie

Jollie Fanatiek lid

Jun 5, 2006
    1,434
    0
    0
    Hallo,

Bedankt voor de reactie, dus ik hoef me geen zorgen te maken.
    Naja dan is het maar afwachten op mijn ongi... Heb ik wel nog een klein vraagje... ik heb sinds ik een week gestopt was met de pil elke dag hoofdpijn, kan dit van het ontpillen komen?

Groetjes jollie

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Jollie,

ja, dat kan heel goed van het ontpillen komen.
    Even aan blijven zien, veel drinken - vooral water- en niet te snel naar medicijnen grijpen. het gaat meestal vanzelf weer over.

Mirjam

5. Jollie

Jollie Fanatiek lid

Jun 5, 2006
    1,434
    0
    0
    ok, dankjewel
    Ik heb wel al ibuprofen 600 gebruikt (ook omdat ik kaakholteontsteking had), kan dit kwaad als je een kinderwens hebt?

Verder zal ik veel water drinken en dan hoop ik dat het snel over is.

Groetjes Jollie

Share This Page