Beste vk, Ik heb op 8 maart mijn laaste pil geslikt, 14 maart pas ongi geworden ( 13 maart getest op eventuele zw kruitvat 2 voor 5 euro) 17 maart was mijn ongi alweer weg, maar vage klachten zijn gekomen * zo moe vooral overdag, zou echt overal in slaap kunnen vallen! *Moeite met ontlasting ( erg hard en pijnlijk) * Vrijen...is ook niet zo aangenaam vriend lijkt tegen een bot aan te komen, zou voelt het zowel bij mij als hem. * Ben verschrikkelijk snel boos, verdrietig ect ect Toen ik stopte met de pil in 2007 heb ik deze klachten niet gehad tijdens het wachten op normale eigen cyclus , daarintegen had ik deze klachten wel tijdens mijn zwangerschap. Ik ben nog geen 2 weken pilloos kunnen deze klachten zo snel komen?? Alvast tnx voor het beantwoorden
hoi joh, vervelend allemaal. Ja deze klachten kunnen komen door ontpillen. De hormonen in de pil zijn laag gedoseerd, maar veel vrouwen reageren toch heftig op stoppen met de pil. Geef het even de tijd, maar trek op tijd aan de bel bij je huisarts als je je (psychisch) rot blijft voelen. Mirjam