Ik zie momenteel door de bomen het bos niet meer in vitaminen/supplementen wereld. Daarom lijkt het mij fijn om te lezen wat jullie slikken en de reden dat je voor die vitaminen/supplementen hebt gekozen. Ik trap af: - Prenafem, orthica - D-10, orthica + Co-Enzym B-complex, orthica Ik wissel bovenstaande om de dag, dus de ene dag prenafem en de andere dag de andere twee. Nu twijfel ik nog om ook andere supplementen er bij te gaan slikken, zoals DHA en dan bijvoorbeeld Visolie capsules van VSM Puur mama. Ik vind het moeilijk om te kiezen van welk merk ik dit ga nemen.
Ik slik Davitamom mama compleet (incl visolie) Daarnaast 1 Mg extra foliumzuur en ijzertabletten, maar dat us vanwege de tweelingzwangerschap
Gyn heeft mij een multivitamine voorgeschreven! @ Anja: waarom neem jij nog foliumzuur en ijzer bij? Ben ook zwanger van een tweeling, maar gyn heeft daar (nog) niets van gezegd... Had je tekorten in je bloed?
@ladylien, In het zkh waar ik loop schrijven ze de extra foliumzuur en ijzertabletten standaard voor.
Deze! puur omdat daar geen slechte toevoegingen inzitten en beter word opgenomen door je lichaam dan b.v. Davitamon en andere goedkopere vitamines
Ik slik ook 2 prenafem's ( ook tijdens borstvoeding is dit een goed supplement). 1 omega 3 tablet van Solgar en een foliumzuur 5mcg van 231 tijdens het eerste trimester. Op de dagen dat ik werk en niet buitenkom tussen 11 en 15 uur neem ik een solgar vitamine D.
*Off topic* Klaasje lees dat je voor de eerste twee kindjes in de MMM heb gezeten en nu spontaan zwanger bent ondanks je pof. Wow! Gefeliciteerd!
Ik slik gravitamon en dat blijf ik ook slikken na de geboorte. Het is ook voor moeders die BV geven. En nu ben ik ook Floradix gaan slikken om mijn HB op peil te houden.
Ik slik compleet mama van Davitamon maar niet die met visolie. Ik had toevallig een proefpakketje en vanmorgen geprobeerd maar die pillen zijn zo groot dat ik ze niet kan doorslikken. Zou er een alternatief zijn want heb gelezen dat visolie toch wel belangrijk is.