Koortslip ??

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Lorena86, 14 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lorena86

Lorena86 Bekend lid

7 sep 2015
    582
    352
    63
    Mestreech
    Mijn vader was gisteren op visite. Het bleek na het bezoek dat hij waarschijnlijk een koortslip had of iets anders . Hij heeft onze dochter wel op de arm gehad maar niet geknuffeld of gezoend.

Er zaten geen blaasjes met vocht op zijn lip. Vandaag nog contact met hem gehad en nog geen blaasjes of vocht te zien. Hij zei dat het een rood plekje is wat gewoon dicht is.

Voel me rot. Had niet gezien dat hij wat aan de lip had doordat het wat donkerder in huis was.

Heb je bij koortslip altijd blaasjes met vocht ? Ik ben uit voorzorg mijn dochter wel goed in de gaten aan het houden maar voel me evengoed gewoon rot dat ik het niet gezien had van tevoren.

2. Lorena86

Lorena86 Bekend lid

7 sep 2015
    582
    352
    63
    Mestreech
    Nog even een toevoeging. Hij heeft er zelf niets van gemerkt. Geen branderig gevoel of pijn of jeuk. Andeed had hij onze dochter niet eens vast gehouden namelijk.

3. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    soms kan je er niks aan doen..
    ik had er laatst ook 1 en toen heeft dl er met haar handje tegenaan geslagen.
    meteen afgedaan met alcohol want ze sabbelt nogal graag op de handjes.
    volgende dag de ha gebeld en die zei dat ik haar een week goed in de gaten moest houden en bij vlekjes die niet weg te drukken waren en bij verhoging/koorts meteen weer moest bellen want dan had ik haar besmet.
    als ze na een week niks had mocht ik er van uitgaan dat ik haar niet besmet had.
    is alweer een paar weken geleden en gelukkig heeft ze nergens last van gehad.
    dus idd even goed in de gaten houden dat je kindje geen koorts krijgt of vlekjes die niet verkleuren als je er op duwt

4. Lorena86

Lorena86 Bekend lid

7 sep 2015
    582
    352
    63
    Mestreech
    Cactusje dat is ook schrikken dan.

Heb vanochtend ook nog contact gehad met de huisarts. Indd nu goed in de gaten houden. Hoop dat de week gauw om is. En dat het Allemaal goed gaat

Deel Deze Pagina