Man beetje te enthousiast

Discussion in 'Zwangerschap' started by Rogne, May 19, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rogne

Rogne Actief lid

Jan 14, 2016
    187
    0
    16
    Hoi Meiden,
    Gisteren avond hebben mijn man en ik na een lange tijd weer sex gehad. En dan bedoel ik na ruim 3 maanden...Door mijn miskraam en door misselijkheid en vermoeidheid zat het er niet eerder in. Ik heb natuurlijk wel gewoon geknuffeld en hem zo af en toe 'geholpen'. Nu was hij zoals begrijpelijk heel enthousiast, maar wel zo enthousiast dat hij nabij zijn hoogtepunt mij best hard heen en weer schudde :$. Ik vind dit niet prettig en ben bang dat dit niet goed is voor de baby.... Ik heb het ook tegen hem gezegd dat ik dat schudden niet zo prettig vond. sinds een week voel ik kleine trillinkjes van de baby maar nu heb ik die niet meer gevoeld....ook had ik tijdens de sex een brandend gevoel in mijn vagina. Is dit normaal? En kan schudden tijdens sex kwaad voor de baby? Of maak ik mij nu voor niets zorgen?
    Ik hoor graag jullie gedachten hierover.

2. gizmolilo

gizmolilo Actief lid

Apr 9, 2016
    228
    1
    0
    NULL
    Culemborg
    Niet te veel zorgen maken schudden voelt voor een baby door het vruchtwater heel anders en minder hard als voor jou zit goed beschermd wat dan betreft dat branderige gevoel herken ik wel heb ik ook wel eens gehad is eeg vervelend naar denk dat het komt door te enthousiaste mannen ;) heb er hier ook zo eentje thuis al is het wel rustiger sinds mijn buik een stuk groter is haha

3. neyomi

neyomi Actief lid

Dec 1, 2015
    275
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahah
    ik moet een beetje lachen hierom. ik had een heel ander onderwerp verwacht. maar euhm, de kleine kan zeker wel tegen een stootje, don't worry. geloof niet dat het wilde schudden effect daarop heeft.

soms hoor je verhalen dat de vrouw een flinke val maakt ofzo en de kleine blijft ongedeerd.

4. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Je maakt je echt zorgen om niets ;)

Net zoals je gewoon kam springen enzo

Er is echt niets aan de hand

5. Fuddey

Fuddey VIP lid

Oct 6, 2015
    16,382
    12,678
    113
    Kan echt geen kwaad hoor! Ik snap je zorgen, maar seks kan echt geen kwaad.

6. ydNEW84

ydNEW84 Actief lid

Sep 19, 2015
    326
    1
    0
    haha, lol. Ik reed laatst met de auto over een hobbelweg, toen dacht ik ook jeetje dat kind wordt door mekaar geschud! maar ja hij kan er gewoon tegen! Dus daar kan hij zeker weten ook wel tegen.

Ik zeg dat alleen niet tegen mijn man...want ik heb geen behoefte aan sex. dus zeg ik gewoon dat het niet goed is whaha

7. Melaniemv3

Melaniemv3 Actief lid

May 12, 2012
    226
    0
    16
    Neehoor waarschijnlijk is je baby heerlijk in slaap gewiegd door al dat heen en weer geschut.

8. bulakgirl

bulakgirl Fanatiek lid

Aug 4, 2013
    3,155
    2,542
    113
    Maak je geen zorgen! Als je op de fiets zit schud je lichaam ook.... ;)

Dat branderige gevoel in je vagina kan best komen omdat je minder nat wordt nu... Dan gaat t wat schuren... Probeer volgende keer misschien wat glijmiddel als je voelt dat t iets droger wordt ;)

9. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

Aug 31, 2015
    1,539
    170
    63
    Full time mom
    hmmz waar denk je waar kuiltjes vandaan komen? :D grapje..

Nee hoor, kan echt geen kwaad je baby schommelt lekker mee in het vruchtwater en heb er echt geen last van, beter nog als jij je goed voelt doet je baby dat ook! + er zijn vrouwen die betrokken zijn in auto ongelukken waarbij de baby niks mankeerde!! over het branderige gevoel dat komt door de doorbloeding, alles is extra doorbloed en bij mij voelt het zelfs ''dicht'' vanonder, als ik een vaginale echo moet krijgen om mijn baarmoedermond te checken dan brand dat ook.

10. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

May 23, 2014
    3,426
    920
    113
    Haaglanden
    Nee kan geen kwaad. En dat je een branderig gevoel hebt komt omdat je een tijd geen seks hebt gehad. Ken het gevoel haha.

11. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

Sep 29, 2014
    1,493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Ik herken je gevoel, het is bij mij meer een achterliggende gedachte... zo van 'zou ze hier wat van meekrijgen?' en dat branderige gevoel heb ik ook. Terwijl toch nog regelmatig (2x in de week) vrijen. Glijmiddel tijdens het vrijen kan dan inderdaad helpen, omdat je vaak wat minder glad van jezelf bent. En eerlijk blijven tegen je man :)

12. toch3

toch3 VIP lid

Dec 28, 2013
    18,285
    17,171
    113
    Zo las ik het eerst :$ het woordje "na"over de kop gekeken :D:D:D:D

Maar nee joh, baby kan echt wel wat hebben

13. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

Feb 19, 2015
    2,068
    39
    48
    Hihi... het moet inderdaad geen kwaad kunnen!
    De baby zit goed beschermd en wordt op deze manier waarschijnlijk gewoon lekker heen en weer gewiegd.

dat het branderig voelt kan natuurlijk prima zo zijn dat het al even geleden is... daarbij ben je vaak wat "droger"tijdens de zwangerschap en ja..... als het een beetje ruw gaat, helpt dat ook wel mee... niet druk maken... komt allemaal goed!

14. Rogne

Rogne Actief lid

Jan 14, 2016
    187
    0
    16
    Bedankt meiden voor jullie reacties, heeft me wel gerust gesteld. De vlindertjes zjin nu meer plopjes geworden, ook niet iedere dag, maar wel om de dag, dus dat zal wel goed zitten. Mijn man gaat rustiger aan doen haha. Toch wel wat prettiger wat rustiger. 1 juni 20 weken echo, dan weten we weer meer, spannend! :)

15. Valiona

Valiona Lid

Mar 15, 2011
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeeeel toevallig dit topic!
    Vannacht kwam mijn man terug van een feestje en had ineens ook erge zin (hij zei paar weken terug nog na de seks dat hij niet meer durfde omdat hij dacht haar te voelen, maarja alcohol heeft hem toch overgehaald haha)
    Ook de mijne was behoorlijk fanatiek :p ;)

Maak me ook altijd wel zorgen na de seks of alles oke is met de baby, en lig dan nog altijd een poos met een schuldig gevoel wakker totdat ik haar weer gevoeld heb, dan pas kan ik rustig slapen.

Na vannacht had ik ook de vraag of dit alles wel goed is voor de baby en of ze inderdaad niet vreselijk door elkaar wordt geschud. Maar een topic maken hoef ik dus niet :D

Maar ik ben dus ook gerustgesteld nu.

Share This Page