Hoi iedereen, ik heb al 2 weken lang last van mijn keel hoelang ken dit duren? Normaal is het over bij mij na 3 dagen maar nu duurt gewoon 2 weken , ik ben ook mijn stem kwijt
De NHG zegt dat je na 7 dagen keelpijn door de huisarts gezien moet worden. Heb je koorts? Hoe gaat het slikken? Kun je je mond goed openen?
Dan zou ik wachten tot maandag en dam de huisarts bellen. Ik lees geen alarmsymptomen, maar het duurt wel al erg lang. Dus maandag even langs de huisarts.
Dan zou ik wachten tot maandag en dam de huisarts bellen. Ik lees geen alarmsymptomen, maar het duurt wel al erg lang. Dus maandag even langs de huisarts.
Ik loop ook al week of 2 met keelpijn. Maar wel icm een verkoudheid. Vooral in de ochtend is het vreselijk. Als ik net wakker ben kan ik bijna niet slikken. Als ik even wakker ben gaat het wel weer goed. Rest van de dag eigenlijk geen last van. Alleen hoesten.
Is gewoon een virus en kan wel 14 dagen aanhouden. Alleen bij koorts de huisarts raadplegen want bij een virus wordt er niets aan gedaan. Je kunt Brufen en paracetamol gebruiken, veel drinken, op een dropje zuigen en je stem niet forceren. Gaat vanzelf weer over.
Hier ook helaas.. Zoontje week koorts gehad,goed verkouden,hoesten.. en nog steeds niet lekker. Daarna begon de ander, koorts benauwd en veel hoesten. En nu ik. Jippie. Enorme hoest aanvallen waardoor alles zeer doet. Huisarts zei dat er een keel/luchtweg virus heerst die wel een tijd duurt.
Ik ga morgen even bellen, het idd een virus Ik ben mijn stem gewoon kwijt van het hoesten, altijd rond deze word ik heel ziek
Ik heb een homeopatische huisarts en die raadde mij aan om waterijsjes te eten en of het echt hielp weet ik niet, maar het was wel heel lekker voor mijn keel.