Ik vraag me nl af of ik t weer heb. Moet er s nachts 3 a 4x uit (in 8 uur tijd) maar er komt meer dan een paar druppels.. s avonds drink ik ook minder zodat ik er s nachts misschien een keer minder uit hoef. Ook voel ik een druk in mn onderbuik, pijn is t niet echt. En overdag moet ik zeker elk uur naar de wc. Maar naar mijn weten is bij een blaasontsteking dat je denkt dat je aldóór naar de wc moet of niet?
Ja dat heb ik wel ja als ik blaasontsteking heb,dan blijf ik naar de wc gaan maar dan hoef ik helemaal niet zo veel te plassen ook al lijkt het wek zo. Ik zou voor de zekerheid ff wat urine wegbrengen.
Bij een blaasontsteking heb je ook wat bloedverlies bij het plassen. En daarbij duidelijkste symptoom: pijn bij het plassen! Als je pijn hebt bij het plassen laat dan even wat urine controleren bij de huisarts. Hebben ze binnen enkele tellen gedaan. Dan heb je zekerheid..
laatje, ik hoorde nl dat een blaasontsteking bij de zwangerschap géén pijn hoefde te doen. En er hoeft ook geen bloed bij te zitten. Of heb ik t niet goed?
Dat geldt dus bij een zwangere lang niet altijd, ik heb bij alle zwangerschappen 3,4 keer blaasontsteking gehad en eigenlijk geen klachten alleen continu aandrang, ik heb het 1 keer buiten de zwangerschap om gehad en toen verging ik idd van de pijn. Ik heb het nu alweer, en heb net 2 week geleden een antibiotica kuur afgerond *zucht*...
Je hoeft zeker geen pijn of bloed te plassen als je blaasontsteking hebt. Ik heb in me zwangerschap nog geen blaasontsteking gehad maar buiten de zwangerschap wel heel vaak en ik heb altijd pijn en aandrang gehad en nog nooit bloed.
Bij twijfel altijd even laten testen. Is zo gebeurd. Elk uur naar de wc en druk op de onderbuik kan idd al een blaasonsteking zijn. Hoeft niet maar ja, je kunt 't maar beter zeker weten. Normaal doet blaasontsteking echt pijn en heb je soms bloed in je urine.
inderdaad even laten testen.... ik heb vanmiddag net mijn kuurtje kunnen ophalen, dus zit in het zelfde schuitje. Bij mij is het zo dat ik veel moest plassen en eigenlijk de hele tijd het gevoel heb dat ik moet, echt pijn heb ik niet, meer een beetje jeukerig of branderig gevoel. Heb gelukkig geen bloedverlies, want dat zijn toch weer schrikmomentjes. ik dacht heel eigenwijs dat ik niet naar de dokter hoefde, maar na weer een nacht 5 keer opstaan, was ik het eigenlijk zat! Geef natuurlijk wel aan dat je zwanger bent, bij mijn huisarts word er een extra controle gedaan, om alles goed in de gaten te houden, toch een veilig gevoel.
blaasontsteking bij zwangerschap hoeft helemaal niet altijd pijn te doen ik had heel veel harde buiken en dat kan duiden op een blaast ontsteking en ik heb voor mijn zwangerschap heel vaak blaasontsteking gehad en dat deed toch echt heeeeeeeeeeeel veeeeel pijn bij de zwangerschap heb ik er op de harde buiken na weinig van gemerkt
Ok dan.. weer wat geleerd vandaag. Thnx, nu weet ik ook dat ik het goed in de gaten moet blijven houden..