Ik heb weer erg last van roos op mn hoofd maar wat helpt nu echt er tegen? Ik gebruik nu anti roos shampoo van andrelon maar merk geen resultaat
Ik ben erg te spreken over Head& Shoulders en als het te erg wordt gebruik ik Resdan (kuurshampoo). Ook ben ik er achter gekomen dat ik niet tegen elk merk haarlak en mousse kan. Ik gebruik zelf nu de producten van Schwarzkopf en dat gaat goed. En ook stress heeft invloed op mijn (hoofd)huid.
Haarlak etc gebruik zelden. Stress heb ik nu niet. Het is erger geworden/terug sinds de verwarming aan staat. Misschien iets met luchtvochtigheid in huis?
Dat zou ook kunnen. Bij ons hangt er standaard een bakje met water aan de verwarming voor de luchtvochtigheid.
Head& Shoulders vind ik ook goed. Verder; tips van mijn kapster... niet te vaak wassen, en zo weinig mogelijk föhnen maar aan de lucht laten drogen
De anti roos shampoo van Elvive was de enige die heeft geholpen bij de hardnekkige roos bij mijn man.
Ik heb head and shoulders tegen een jeukende hoofdhuid, die vind ik erg goed werken. En verder moet ik het hier juist wel fohnen. Ik heb heel dik haar, als ik dat aan de lucht laat drogen is het na 2 dagen nog nat, waardoor het gaat broeien op de hoofdhuid.