Welke luier bij een veelplasser?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Vica86, May 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Welke luier hebben jullie de beste ervaringen mee met een jongetje die veel plast?

Mijn zoontje plast behoorlijk veel en ik ben dus op zoek naar de perfecte luier.
    Zowiezo heeft hij al maat 3 nodig want alle maat 2 gaat hij doorheen binnen 4 uur.

Welke vinden jullie het fijnste?

2. misa

misa Niet meer actief

Ik vind kruidvat erg fijn! Hier een buikslaper (jongetje) die vaak aan de voorkant nast was én door de luier heen klam aanvoelde met pampers. Met kruidvat nog geen natte of klamme bende weer gehad! Snachts zit hij ook al op een 4. :)

3. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

Jan 12, 2009
    1,799
    8
    38
    Ik zweer bij pampers

4. diaan1982

diaan1982 Fanatiek lid

Oct 8, 2009
    3,212
    1
    0
    kruidvat of aldi,ook een buikslaper en veelplasser hier.

5. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Hier dus ook een buikslaper die veel plast hahaha.

Kruidvat gaat hij ook best snel doorheen en krijgt hij rode billen van.

Pampers ging mijn dochter altijd direct doorheen met poepluiers en voelen snel klam en stinken zo.

Aldi is hier niet echt in de buurt.

Huggies is het ook niet wat mij betreft. Hij gaat er snel doorheen en ook dunnere poep gaat direct langs de beentjes.

C1000 vind ik erg fijn maar was benieuwd of er andere luiers nog beter waren.

Ik heb nu etos gehaald. Ben benieuwd, ze waren in de aanbieding maar ik vind ze wel angstig dun hoor. Denk niet dat die het echt gaan houden.

6. debq

debq Fanatiek lid

Mar 10, 2010
    3,797
    761
    113
    Heb je new baby van pampers al? Die gebruikte ik in het begin en werkte prima.
    Nu gebruik ik overdag active fit en 's avonds baby dry een maat groter dan overdag omdat het er 's nachts aan de voorkant uit kwam. Nu geen problemen meer mee en bij new baby ook nooit doorgelekt.

7. samloes

samloes Actief lid

Jan 5, 2011
    485
    0
    0
    Noordwijk zh
    Ik zweer ook bij pampers voor mijn zoontje die veelplasser is.

8. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

Aug 3, 2008
    2,083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    bumblies,had eerst kruidvat,maar dat lekt gigantisch door

9. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Newbaby gaat altijd wel goed, maar voelt wel snel klam aan van buiten. Maar babydry is hier altijd een probleem geweest. Heel snel doorlekken en ik vind ze echt stinken als erin geplast is.

Active fit ging hier wel weer goed, maar die vind ik toch wel duur omdat daar nog minder in zitten dan in de babydry.

10. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Bumblies heb ik 1 luier van geprobeerd bij mijn dochter, maar die vond ik zoooooooo stug. Vond het zielig om haar die om te doen. Heb het hele pak dus weggegooid. Durf het nu niet aan om die weer te kopen.

11. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Hier ook bumblies, zoonlief is er letterlijk nog noooit in doorgelekt, terwijl hij zeiknat is wanneer ik hem pampers omdoe,

12. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    4,362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Ik vind c1000, kruitvat en AH luiers goed.

Is de luier niet te klein/te groot?
    heeft de luiere een goede pasvorm?

Jammer dat ik geen luiers meer in maat 3 en 4 heb, anders stuurde ik je wat toe om te testen.

(ik dacht dat je bij Etos wel een proef luier kunt vragen, althans, ik heb die gekregen)

Share This Page