Onze zoon heeft altijd goed geslapen, nu nog steeds ...maar 3 dagen geleden en gisteren is hij wakker geworden al huilend! Dit is tijdens zijn middagslaapje. Hebben hem dan getroost maar dit ging van ging kanten!(krampjes heeft hij niet)Opgenomen, rondgewandeld...etc Hij had naar mijn gevoel te weinig geslapen maar door dat huilen kreeg ik hem ook niet terug in slaap. Iets nadien heb ik hem op het verzorgingskussen gelegd, misschien had hij een vuile pamper maar niets ook niet! Maar eens hij daarop lag, was het huilen gedaan??! Hij begon te lachen. Nu weet ik dus helemaal niet de reden van zijn huilen!? 8)8)Komt dit bekend voor?
kan het niet zijn dat hij wakker wordt en dan vervolgens zef niet meer terug in slaap kan vallen...? mss kan je em iets voor zijn...als je een kik hoort...even stiekum kijken, mss zonder dat hij jou ziet het speentje ofzo doen...en dan blijft ie mss in zn slaap...
Hier hebben we heel lang een fase gehad dat ze snel wakker werd (na 30 tot 45 minuten) en dan heel hard moest huilen. Naar mijn idee werd ze gewoon te vroeg wakker, zeg maar. Ze was nog niet uitgeslapen. Ik heb van alles geprobeert maar niets hielp. Volgens o.a. kinderarts en CB was het vrij normaal rond die leeftijd (zo van 4 maanden tot 5,5 a 6 maand heeft het wel geduurt denk ik) en het is vanzelf weer over gegaan. Maar hier was het wel bij ieder slaapje hetzelfde. Elke dag, 3 x.
Hebben we hier ook gehad, een behoorlijke periode zelfs, maar is vanzelf weer overgegaan. Heeeel soms kregen we hem nog weer in slaap maar meestal lukte dit. 's Avonds ging hij dan op tijd weer naar bedje.
Ah oke, jullie denken ongeveer hetzelfde als mij dan want denk dat het echt is van té moe te zijn en té snel weer wakker te worden. Bedankt!!