Hallo mama's Ik heb toch een vraagje Hoeveel slaapt jullie kindje van ongeveer 19 maanden.. Hier slaapt de kleine weer heel erg veel als je het aan mij vraagt.. Gaat rond 18.45 uur naar bed en wordt de volgende ochtend rond 9.00 uur wakker. Gaat tussen de middag rond 12.45-13.15 uur naar bed en wordt tussen 15.00 en 16.00 uur weer wakker.. dat is dus ongeveer omgerekend toch zo'n 16 uur per dag... Is dit niet veel voor een kereltje van deze leeftijd??? ik hoor graag jullie meningen... Liefs Joanita
djools: het is niet altijd even leuk hoor.. soms is het wel prettig maar als hij moe is dan gaat hij egt gillen krijsen en alles wat daar omheen hoort... dat kan je zelf wel aanvullen denk ik... slaan, krabben,,,, leg hem dan maar gerust op bed want er is dan geen land mee te bezeilen...
Die van mij is 22 maanden en slaapt tussen de middag even veel als de jouwe alleen snachts ca 1/2 uur korter. Van 19-30 tot 8 uur. Ik vind het heerlijk! Blijkbaar heeft ie het nodig. Soms is het idd niet altijd handig, hij heeft echt niet genoeg aan een powernap in de auto of buggy, hij wordt idd huilerig als ie moe word en moet dan echt goed ( en lang dus) slapen. Een hele dag weg zit er dus niet in.