37 weken zwanger pijn vagina

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by troetjuh, Nov 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

Oct 21, 2010
    2,654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Hallo
    Even. Een vraag ik ben 37 weken zwanger
    En heb nu sinds 15 min allemaal steken in me vagina wat kan dat zijn?
    Tis echt pijnlijk pijn piek neemt af ma blijft gevoellig en dan piket de pijn weer
    Wat kan dat zijn?

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Troetjuh,

het kan zijn dat het kindje indaalt, of als het al ingedaald is, beweegt en langs wat zenuwen gaat. Het kan ook zijn dat je baarmoeder een beetje aan het oefenen is. Rust en iets warm tegen je onderbuik helpt vaak. Of even in bad of een lekkere warme douche. Probeer er niet teveel aandacht aan te schenken (in de zin van tobben), want het komt heel vaak voor en kan nog meerdere keren voorkomen en als je het dan gaat zien als een mogelijke bevalling duurt het wachten nog zo lang ;)

Groetjes Brigitte

3. troetjuh

troetjuh Fanatiek lid

Oct 21, 2010
    2,654
    34
    48
    Niks
    Op een mooie plekje
    Dank je wel

Haha weet ook niet wat ik moet verwachten hoe het begint...
    Of voel je dat echt wel als begin?
    Ben onzeker en raak dan snel in paniek

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    in het begin twijfelen de meeste vrouwen of het nu begonnen is, daarom is het zo belangrijk je niet meteen met al je zintuigen te gaan fixeren! Houd je het trouwens vaak ook alleen maar een beetje van tegen! Wat ik al zei; zorg voor rust en ontspanning en laat maar gebeuren wat er gebeurt. Als het echte weeën zijn, dan wordt de pijn met bv het half uur erger en moet je op een gegeven moment echt op je ademhaling gaan letten en zelfs zuchten Dan heb je het wle door hor. Maar voorwerk is net zo belangrijk, dus er gebeuren nu alleen maar goede dingen!

Groetjes BRigitte

Share This Page