steken/krampen in onderbuik en 17 weken zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door cristel1986, 25 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cristel1986

    cristel1986 VIP lid

    25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hallo,

    ik ben nieuw hier dus zal me even voorstellen.. ik ben cristel en ben 17 weken zwanger.. nu heb ik de laatste tijd redelijk vaak steken net langs mn heup en baarmoeder heel erg laag dus en vooral aan de linkerkant. ik weet dat mn kindje daar niet zit maar vraag me toch af wat die pijn kan zijn. de steken zijn namelijk echt heel pijnlijk en duren zon 5 min voor het weggetrokken is.. voel het voornamelijk wanneer ik zit of lig. kan iemand my antwoord geven..

    alvast bedankt

    groetjes cristel
     
  2. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, Belgiƫ
    Eerst en vooral welkom erij christel.
    Ik kan het niet met zekerheid zeggen, maar die steken zouden wel es bandenpijn kunnen zijn.
     
  3. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Ik ben ook in de 17e week en ik heb het ook! Bandenpijn volgens de verloskundige!
     
  4. PamEnMarcel

    PamEnMarcel Actief lid

    Hoi, ik heb't ook gehad, vooral aan de rechterkant. Was best wel geschrokken toen ik't voor het eerst voelde (18e week). Ik dacht dat er iets mis was ofzo. Ik was op werk de eerste keer dat ik't kreeg en was behoorlijk panisch geweest. Maar het bleek dus idd bandenpijn te zijn. En er was niks met de kleine tijdens de controle, misschien een kleine geruststelling voor je.
     
  5. Beppie

    Beppie Fanatiek lid

    16 aug 2005
    1.109
    0
    0
    Ja, idd, bandenpijn.
    Je baarmoeder groeit, en je banden worden daardoor opgerekt.
    Vervelend, maar totaal niets om je zorgen over te maken ;)
     
  6. patricia240477

    patricia240477 Fanatiek lid

    20 feb 2006
    1.232
    0
    0
    spijkenisse
    Nou meid dit komt zoals de meeste hier reageren voor mij ook bekend voor :D :) ;)

    Ik ben nu 17 weken zwanger en met 16 weken had ik ook en nu af en toe nog steeds van die zelfde steken. De ene keer rechts en andere keer links, vooral als ik me omdraai en of ik uit bed stapt :confused:

    Soms zelfs met niezen, hoesten en lachen, komen ze op :x :cry:

    vorige week aan mijn verloskundige uitgelegd en zelfs had ik al vermoedens dat het bandenpijn/rekpijn was en zei bevestigde dit nog eens.

    Ik moest goed op me houding letten en hoe ik opstond of omdraaide, maar verder "het hoort erbij" :D :)

    Je baarmoeder groeit ineens zo hard nu en het rekt heel erg op, dat het nu voor jou ook merkbaar is.

    Ach, je moet zo maar denken en dat doe ik zelf ook, alles voor een goeddoel hahahah ;)

    Groetjes Patricia en veel succes nog.
     
  7. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Jaaa als je niest en lacht dan 'schiet' het er echt in he! Dat heb ik ook!
     
  8. Senna

    Senna Fanatiek lid

    8 dec 2005
    2.560
    0
    0

    ja indd vooral met niezen !
    kheb het ook.
     
  9. Niet meer actief

    ik herken die steken ook, maar ik ben pas 11 weken zwanger is hier denk ik veel te vroeg voor toch??
     
  10. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Volgens mij kan dat best hoor... Ik had het ook al vanaf 12 weken...
     
  11. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    ik had het bij de eerste al heel snel, vanaf 9 of 10 weken!!!
    dus dat kan wel
     
  12. cristel1986

    cristel1986 VIP lid

    25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    heel erg bedankt.. ik dacht wel dat het bandenpijn zou kunnen zijn maar de mensen die ik in mijn omegeving sprak die hadden het niet zo erg.. en idd met niesen enzo heb ik het ook soms doet het echt erg pijn... ik heb het het meest wanneer ik relax. zoals snachts.. vervelend maar het hoort erbij..

    dankje wel voor alle reacties... stelt me gerust..

    groetjes cristel
     
  13. sweetangel100

    sweetangel100 Niet meer actief

    Graag gedaan :)
    Ik maakte me er in het begin ook zorgen over, het deed vaker zo'n vreselijke pijn en t leek wel alsof de pijn er 'bleef hangen' zeg maar... De verloskundige stelde me gerust :)
     

Deel Deze Pagina