Bergen aan Zee ontruimd wegens heidebrand | nu.nl/binnenland | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Gatver je zal dr wonen ... brrr .. Komt zo ook een extra nieuws op Rtl 5 .. zal dan wel heel ernstig zijn ..
Ik woon er vlak bij, en vrienden van ons wonen in bergen aan zee, die konden vanacht rond 01:00 uur weer naar huis toe. De rookwolk scheen in de wijde omtrek te zien te zijn, maar heb er weinig van gemerkt. Vorig jaar wel het 1 en ander gemerkt, toen schrok ik midden in de nacht wakker van de brandlucht, scheen de wind deze kant op te staan...
oh waar woon jij dan als ik vragen mag?? ik heb er dichtbij gewoont maar ben verhuisd naar gemeente langedijk. elke keer schrik ik er weer van omdat ik in dit gebied grotendeels ben opgegroeid en er regelmatig kom om naar t strand te gaan. was ook mijn planning gisteren toen ik nog niks wist. blij dat ik eerst de krant open had staan en t er in ene stond anders hadden we nog heel wat ellende mee gekregen ben ik bang. en t nieuws is ook weer dat t weer is opgelaaid en nog niet duidelijk is hoe erg t nu gaat worden door de harde wind