Hoelang gebruikten jullie de stoelverkleiner in de maxicosi?? Het begint een beetje krapjes te worden voor mijn zoontje maar hij is pas 11 weken. Met dit weer heeft hij meestal een jasje aan waardoor het nog krapper word allemaal. Dus ik was benieuw hoelang jullie de stoelverkleiner hebben gebruikt...
Heb je het kussentje onderin de verkleiner er al uit gehaald? Dat scheelde bij ons een hele hoop. We hebben hem er uiteindelijk met 5 maand uit gehaald. Groetjes.
Het kussentje onderin vrij snel, en niet zo heel lang daarna ook de verkleiner bovenin. Wel heb ik beiden keren, de overgang even verkleind, door hydrofiel doeken te gebruiken. Ze zitten ineens zo diep! Dus even 2 opvouwen hydrofielen onder de billen. En later rond het hoofdje ook een rolletje gemaakt van een hydrofiel doek, zodat er toch iets meer ondersteunig was. In combinatie met een muts van een jas was dat toen wel voldoende.
Dat is toevallig, ik vroeg mij net iets af! Wij hebben een romer stoel. En daar kan de stoelverkleiner niet uit, er zit niks onder! Of wij doen iets goed fout. Iemand bekend met de romer? Het rugkussentje hebben wij er wel al uit gehaald.
Ik heb sinds vandaag de gehele verkleiner eruit. Ik had al eerder daar schuimrubberen kussentje eruit gehaald. En net als Athina heb ik er nu een hydrofile luiers onder. Ik denk dat het verschilt per kindje maar als je baby er erg opgekropt en ongelukkig bijzit, zal ik eerst alleen dat kussentje eruit halen.
Toen Sam een week of 8 was de verdikking aan onderzijde, en sinds de voetenzak erin zit de rest ook. Wat mij opviel, ons dametje vond autorijden drama, maar sinds dat ding eruit is, gaat t een heeeeel stuk beter (ipv krijsen slaapt ze nu ook in de auto )
Het gedeelte aan de onderzijde met een week of 6, maar de rest zit er nogsteeds in. Ik heb het gedeelte rond haar hoofdje wel iets omhoog gezet. Ze zit nu nog prima, dus ik hou hem er gewoon nog even in.
dat zitkussentje hebben we er al een poosje uit.. van de week heb ik ook die hoofdsteun eruit gehaald.. Die hadden we al hoger gedaan, maar Gijs zat klem met zn schouders.. Dus.. eruit met dat ding.. wel goed bewaren!!!!