Stoelverkleiner maxicosi??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door piemie, 12 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Hoelang gebruikten jullie de stoelverkleiner in de maxicosi?? Het begint een beetje krapjes te worden voor mijn zoontje maar hij is pas 11 weken. Met dit weer heeft hij meestal een jasje aan waardoor het nog krapper word allemaal.
    Dus ik was benieuw hoelang jullie de stoelverkleiner hebben gebruikt...

2. hugbear

hugbear Actief lid

26 sep 2008
    306
    0
    0
    Enschede
    Heb je het kussentje onderin de verkleiner er al uit gehaald? Dat scheelde bij ons een hele hoop. We hebben hem er uiteindelijk met 5 maand uit gehaald.

Groetjes.

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.812
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Het kussentje onderin vrij snel, en niet zo heel lang daarna ook de verkleiner bovenin.
    Wel heb ik beiden keren, de overgang even verkleind, door hydrofiel doeken te gebruiken.
    Ze zitten ineens zo diep! Dus even 2 opvouwen hydrofielen onder de billen. En later rond het hoofdje ook een rolletje gemaakt van een hydrofiel doek, zodat er toch iets meer ondersteunig was. In combinatie met een muts van een jas was dat toen wel voldoende.

4. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ik heb 'm er ook al lang uit, denk al toen ze 2,5 maand was.

5. ilseroc

ilseroc Fanatiek lid

19 apr 2009
    1.456
    0
    0
    Bij ons zit ie er nog in, Sem is nu 4,5 maand...;)

6. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Dat is toevallig, ik vroeg mij net iets af!
    Wij hebben een romer stoel. En daar kan de stoelverkleiner niet uit, er zit niks onder! Of wij doen iets goed fout. Iemand bekend met de romer?
    Het rugkussentje hebben wij er wel al uit gehaald.

7. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Bij ons ging de verkleiner eruit toen hij 4 maanden was

8. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Ik heb sinds vandaag de gehele verkleiner eruit. Ik had al eerder daar schuimrubberen kussentje eruit gehaald. En net als Athina heb ik er nu een hydrofile luiers onder.
    Ik denk dat het verschilt per kindje maar als je baby er erg opgekropt en ongelukkig bijzit, zal ik eerst alleen dat kussentje eruit halen.

9. mixedbeeb

mixedbeeb Actief lid

25 mrt 2009
    356
    0
    0
    Met 2,5 maand het rubberen stukje aan de onderkant en ik denk binnenkort de gehele verkleiner.

10. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Toen Sam een week of 8 was de verdikking aan onderzijde, en sinds de voetenzak erin zit de rest ook. Wat mij opviel, ons dametje vond autorijden drama, maar sinds dat ding eruit is, gaat t een heeeeel stuk beter (ipv krijsen slaapt ze nu ook in de auto ;) )

11. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Het gedeelte aan de onderzijde met een week of 6, maar de rest zit er nogsteeds in. Ik heb het gedeelte rond haar hoofdje wel iets omhoog gezet. Ze zit nu nog prima, dus ik hou hem er gewoon nog even in.

12. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    dat zitkussentje hebben we er al een poosje uit.. van de week heb ik ook die hoofdsteun eruit gehaald.. Die hadden we al hoger gedaan, maar Gijs zat klem met zn schouders.. Dus.. eruit met dat ding.. wel goed bewaren!!!!

13. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Das een goeie,eerst het kussentje eruit, ik ga het meteen vandaag proberen, bedankt iedereen!!

Deel Deze Pagina