Monster Maar meestal prinsesje. Ze is gek op prinsessen. En als ik vraag "wat ben je van mama?" dan antwoord ze zo lief op haar maniertje "pinsesssss". En dan is ze zo trots.
muppet, al sinds de zwangerschap. prul, van prulleke iesje prinsesje maar de laatste tijd toch vooral dramaqueen en diva
ik noem Belle altijd babybel Romy is mijn mooie babe en Belle mijn meisje en mijn moppies als ze samen op schot zitten
ik noem jamie: schattie, poepje, dropje, liefie, kleine kruimel en aapje. mijn vriend noemt hem al vanaf zn geboorte monkey boy (mn vriend is engels) maar ook echt bij alles wat ie doet. laat ie een scheet dan hoor ik meteen daarna: that's a good monkeyboy
Hahaha dat zeg ik ook altijd Eigenlijk alleen maar maar Canim (Turks voor lieverd, ik roep haar bijna nooit bij haar naam ) Soms ook wel: Prinses of schatje
Hier ook een Robin. We noemen haar ook vaak Robbie, Robbiedoes, Gobbel (omdat ze een tijdje de G zei i.p.v. de R), Gobbelina. Ze noemt zichzelf ook vaak Robbie, behalve als je vraagt hoe ze heet, dan zegt ze netjes Robin. Verder poepie, moppie, ook stinkywinky of lieverd.
Mijn zoontje geven we dezelfde algemene koosnaampjes. Verder noemen we hem meestal Lurk, hij heet Luc, maar hij lurkt graag. Luukiepuukie of Luukiemeister, Luc-o-matic etc.
monjet (maleis voor aapje) boebie hare majesteit draak lieverd schatje popje en als ze stout is dan is het: Jaslynn Jaimia! Dan weet ze genoeg Mooi om haar gezichtje te zien ook wanneer ik haar bij haar beide namen roep, echt zo'n "ooooh das niet goed" gezichtje Laatst verrastte ze me wel even door er, met haar handen op haar heupjes, tegenin te gaan en 'Mama!' te roepen..tja, probeer dan maar eens boos te blijven en je lach in te houden
Hier is het daar mij meestal pikkie of boef...en 1 of 2 keer per dag vieze stinkerd mn man noemt hem soms ook boef of boeffie...maar ook Bassie...dankzij zn rode haren...maar goed...mij noemt hij ook wel eens zo! Hahahaha!