Smurf! De vorige heette Flip en ik moest na de bevalling echt wennen aan zijn echte naam, haha. Dat zal deze keer wel minder erg zijn.
Bij ons is het Prutske. Toen ik nog maar enkele weekjes ver was had ik ineens enorme honger. En toen vroeg hij out of blue: heeft ons Prutske nu al goestingen. En vanaf toen was het Prutske. Inmiddels kennen we al enkele weken het geslacht en hebben we ook naam al gekozen maar voorlopig blijven we Prutske zeggen. Dit om te vermijden dat we ons zouden verspreken in het bijzijn van anderen. Groetjes, Veke
Wij noemen haar onder elkaar altijd al bij haar naam. Voelt echt alsof ze er al helemaal bijhoort! Maar het risico is wel dat je je per ongeluk verspreekt... Deed mn vriend dus vorige week toen zijn moeder erbij was! Grrr Ik hoop dat ze t niet gehoord heeft, want ze was zelf net aan t praten en ze liet iig niets blijken. Maar ze zal t nooit toegeven als ze t wel gehoord zou hebben.
Wij hebben ons PRULLEKE nog in de buik zitten. Iedereen heeft die naam dan ook overgenomen. Grappig en lekker makkelijk! Groetjes
wij noemen haar al bij de naam. als we alleen zijn natuurlijk.. op deze manier kunnen we ook alvast wennen aan de naam. als er anderen bij zijn is het de baby of het kindje. toen we het nog niet wisten noemden we het kindje frummel
Hier noemen we de kleine al vanaf het begin Harry! (was een stopwoordje van ons...) Eigelijk doet iedereen het om ons heen ook, krijg zelfs kaartjes met onze namen en Harry erop hahahaha. We plagen ook iedereen ermee dat we de naam zo houden straks, voor een jongen Harry en een meisje Harriette! Verder als ik alleen ben en de kleine is druk en ik er tegen praat, dan zeg ik vaak kleine, kindje, poppetje.... maar met de fam erbij is het altijd Harry!
heel raar bij ons is het BAABIE geworden. zoals je het woord baby uitspreekt was namelijk een beetje te serieus dus is het baabie geworden wel een originele naam
Catootje afgeleid van cadeautje. We weten niet wat het wordt en het is toch eigenlijk wel een koosnaam voor een meisje haha
Wij hebben werknaam Zwelgje Ook omdat we straks niet willen verklappen wat het wordt als wij het al wel weten.
Wij praten altijd over Menno... want mijn man is ervan overtuigd dat we een jongen krijgen (ik heb totaal geen idee!)... we doen totaal niet geheimzinnig over onze namen; dus voor jongen wordt het Menno en voor een meisje wordt het Noa... dus als bij echo zou blijken dat we een meisje krijgen, zullen we tegen de baby altijd Noa gaan zeggen het lijkt ons net leuk dat vrienden en familie ook al de baby met de naam aanspreken, zo hoort hij/zij erbij en moeten ze achteraf niet gewend raken aan de naam ! Groetjes Evita
Met dank aan mijn vader heet ons kindje vaak Prummeltje. Afhankelijk van wat ik in m'n buik voel noem ik hem (of haaar) ook vaan pukje, popje of naar m'n vriend toe...dat kind van jou! Maar dat laatste natuurlijk alleen als....dat kind van hem...er weer es voor zorgt dat ik me niet lekker voel of ik iets niet mag. Maar reken maar dat ik blij ben met ONS kindje!
In het begin vlekje (omdat er niet meer te zien was op de echo ), maarja dat gaat nu niet op. Nu praten we gewoon over haar of onze dochter. Al verspreek ik me nog weleens door ....hem....te zeggen
Mijn man kwam met de naam Lassie. (uit het boek van Kluun help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt) Als in Lassie rijstkorrel. We noemen hem/haar nu steeds zo vinden we erg orgineel en schattig klinken.