smurfje is het hier al vanaf het begin! Omdat ie toen zo klein was. Ondertussen schopt ie er flink op los en aanstaande woensdag weten we wat het wordt...maar het blijft smurfje!
Hoi hoi iedereen Wij noemen hem vanaf het begin af aan al korrel! Dit komt omdat in het begin van de zwangerschap lazen we een keer samen dat de embryo toen de grootte had van een rijstekorrel hahaha Groetjes
'ukkie', 'de kleine', 'baby' (niet 'de baby', maar gewoon 'baby'). Nog niet echt veel bijzonders dus... Komt waarschijnlijk wel als ie groter wordt.
BRUTUS!!! en toen het vaak de hik kreeg.. Kikkertje.. De naam is uiteindelijk Kick geworden! En nog steeds zeg ik vaak 'Kickertje'
de baby word bij ons vriendje manneke of baby genoemd....wij weten nog steeds niet wat voor naam hij krijgt dus das lekker makkelijk voor de rest en raden kunnen ze we weten het zelf toch nog niet
Heey hoi, Bij ons heet de kleine ook al vanaf het begin "klein smurfje" en nu noemt iedereen onze beeb zo , mijn zusje wilde zelfs smurfenslofjes voor de baby halen Groetjes Liena
Hoi hoi, Mijn zus kwam een keer met de vraag hoe het met Bummel is, vanaf dat moment noemen we haar Bummel, het leuke is dat niemand eigenlijk naar haar echte naam vraagt maar het gewoon over Bummel heeft...
Ik noem het gewoon baby, ook al weet ik wat het wordt. Ik wil mezelf niet wennen aan dat ik de naam elke keer noem, want dan kan ik zo per ongeluk een keer de naam noemen terwijl t geslacht nog geheim is en de naam ook een verrassing.
Met 4 weken een test gedaan en toen was het volgens het Babyboomboek niet groter dan een . Dus tot op heden is ons koosnaampje puntje, al is het inmiddels meer een vlek geworden haha..
Snuitje, dwarsliggertje (ivm stuit toen) Plagerd, lekker ding, popje, rupsje (in het begin) stipje... haha, als ik het zo lees is het wel grappig...
Ja, ik vind het ook reuze grappig om te lezen. Sommige koosnaampjes worden wel regelmatig gebruikt en andere zijn vrij nieuw voor mijn oren