Mijn man noemde ons kindje een keer Lassie (door het boekje van kluun) Waarop ik een keer zei, Wat denk je dat Las daarvan vind En sindsdien wordt onze baby met Las benoemd
Uk of Ukkie, maar vriendlief noemt hem W... junior Niet dat we weten wat het geslacht wordt, maar zoals hij zegt, "elke man wil een zoon" dus ik laat hem nog even in de waan Ik noem onze Uk ook wel Draaikont, omdat ik steeds een kontje voorbij zie komen de laatste tijd...
ons eerste noemden wij pippi langkous! en ons tweede ( net geboren hihihi) noemden wij tinkerbell tot ze geboren werd! soms noem ik hun nog zo!! het zijn trouwens 2 meisjes!!
wij hadden het over " die kleine" of " de baby" Mijn nichtje had vanaf de echo de naam Fons (Van de reclame, hij kan nie zinge nie)
Mijn buurmeisje heeft halverwege mijn zwangerschap aan mijn dochter van 2 wijs gemaakt dat mama's baby Henkie was! Dus als je aan haar vroeg waar is je broertje of hoe heet je broertje zei ze: Henkie of wees ze naar mijn buik en zij ze mama's Henkie haha
Op forums is het Glimmie -> afgeleid van mijn nickname thuis is het hij of die kleine of als meneer erg dwars ligt te doen dan is het draakie
Die van ons heet al vanaf het begin 'Schanulleke'. Die naam heeft ie ook gehouden toen we wisten dat het een jongetje zou worden. We kregen zelfs kerstkaartjes met daarop onze namen en Schanulleke erachter, haha!! Mijn stiefzoontje noemt 'm trouwens Lars heeft ie zelf bedacht, geen idee waarom. En mijn moeder noemt 'm wel eens Pjotr! Heel apart...
Hier wordt ons meisje Plukkie genoemd, waar anderen bij zijn en voor onszelf noemen we haar al bij naam... Gr. Marielle