Mini mammoetje of bolletje, dat bolletje klopt achteraf wel want ze had al een lekkere bolle toet bij de geboorte En nu noem ik haar nog weleens bolletje... Voor al als ze zivh lekker tegen mij opkrult
Wij noemen hem/haar tot nu toe beeb, of baby maar zodra we weten wat het(5 januari) is bij zijn/haam naam.
Wij noemden onze zoon Jan en uiteindelijk noemde iedereen hem zo! We wisten bij 17 wkn dat hij een jongetje was. Wij vonden het wel prettig om hem al bij een 'gewone' naam te noemen. Ik stelde idd ook voor om hem ook maar Jan te noemen na de geboorte, maar daar was vriendlief het niet echt mee eens . Hij heet nu trouwens Teun!
Wij noemen haar vanaf het begin Baby. Tegen mijn zoon noemen we haar zusje En sinds een paar weken noemen we haar in bijzijn van elkaar steeds vaker bij haar naam. Maar toch blijft 'baby' overheersen.
wij noemen de kleine frutsel.We hebben haar even bij naam genoemd,maar ik dreigde dat steeds te doen waar anderen bij zijn.Plus dat mijn familie enorm aan het vissen is naar de naam. Dus op advies van vriendlief is het weer frustel geworden. Ook kleine meid,kleintje, de kleine of baby passeerd hier wel!
Wat een grappige 'werktitels' hebben sommige zeg! Wij zijn niet echt heel origineel: De eerste was Frummel De tweede was Frutsel En nummer drie moet het tot nog toe doen met Wup(pie)
Mijn dochter van 4 is af en toe echt een heks haha, dus vanaf het begin zeiden wij, wordt het een 2e heksje of een slingeraapje. Haha slingeraapje zou een jongetje zijn en ik weet echt niet hoe we daar op zijn gekomen! Maar sinds we weten dat we een meisje krijgen noem ik het meestal mijn kleine mini heks haha ....
ik noemde em altijd mama's schatje ( als ik tegen mn buik praatte dan heh) of boeffie omdat ie zoveel en vaaaak schopte
Wij noemen hem/haar ons prutske. Mijn ouders zijn er allebei van overtuigd dat we een meisje gaan krijgen... 't is ons eerste kindje en voor onze ouders allebei het eerste kleinkind... Héél spannend dus allemaal
De eerste was kleine roeie (omdat pappa rood haar heeft, en hij er zeker van was dat de kleine ook rood haar zou hebben. Een blonde jongen geworden!) En de tweede noemen we Mupke, omdat de vrouw die de 20 weken echo maakte de hele tijd zei: "kijk het mupke eens"..... Nu denkt iedereen dat we een meisje krijgen, maar wij weten het helemaal niet!