weinig eetlust

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mama2011, 6 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama2011

mama2011 Niet meer actief

hallo dames,

ik heb een vraagje. ik ben 36 weken zwanger maar heb heel weinig eetlust en krijg bijna niks naar binnen.
    herkend iemand anders dit ook of ben ik de enige die dat heeft?
    eet volgens mij best weinig 1 bak meusli 2 broodjes avond eten en dat was het. dat is toch veel te weinig?

2. hoi het is idd niet veel maar ik herken het wel..

het gevoel van ineens vol zitten..

je kind drukt zich steeds meer naar boven.. hier zijn het er 2 dus daar om heb ik het denk ik eerder..

ik probeer wat vaker kleine beetjes te eten en dat gaat goed..

suc6 er mee..

yippie

3. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Ja herken het ook. Ik eet de hele dag door kleine beetjes, dat helpt wel aardig.
    Probeer tussendoor wat van fruit binnen te krijgen, snij het in kleine stukjes en neem hier af en toe wat van. Hoop dat het lukt :)

4. didi77

didi77 Actief lid

9 nov 2010
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    heel herkenbaar, en ik moet helemaal opletten want ik word misselijk en ga overgeven met een te lege maag. Fruit is inderdaad ook een van mijn oplossingen en eierkoeken/krentenbollen enzo.

5. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Hey

Nou ik heb het ook. Ik maakte hier me wel zorgen om. Dus heb in ziekenhuis naar gevraagd. De arts zei tegen mij: zolang je blijft drinken, hoe je je niet druk te maken. En eet wanneer jou het wel lukt, lukt het om 18.00 uur niet met avondeten, probeer het later nog eens.
    Ik eet veel fruit, en drink (zoveel mogelijk) wat ik naar binnen krijg.

Deel Deze Pagina