Bij ons is het al vanaf het begin Repelsteeltje.... Ik heb mijn zwangerschap ook bekend gemaakt met : "niemand weet, niemand weet, hoe onze repelsteeltje heet......"
Ik begon meteen toen ik zwanger was al met Babymuis. Dat is het dus ook gebleven, zelfs nu nog Spruitje heb ik ook heel veel gebruikt en heel soms een combinatie van allebei: Spruitemuis. Oh dat is best erg hahaha
Hier is het baby,zusje of kleintje en als papa er is en ze trappeld voor de zoveelste keer op mn blaas dan ie ze ff die dochter van jou
Eerste heette ons kleintje Lizzy. Dit omdat vriendlief een foto zag met 6 weken en het op een hagedis vond lijken. Sinds 3 weken is het veranderd naar Badr Hari, je raadt het al onze kleine beukt er aardig op los! Het geslacht weten we niet
Die van ons Cees, die naam heeft mijn broer gegeven toen ik net zwanger was en toen wisten we nog niet dat het een jongen werd!
In de eerste maanden muis .... nu vaak kleine dame of beeb. Thuis noemde ik ook haar naam, maar nadat ik me 2 keer bijna heb versproken ben ik daar weer mee gestopt.
ik volg week voor week ontwikkelingen enzo. ik vergelijk nu de grootte met etenswaar. vorige week was het pepernoot, nu bonbonnetje... het blijft dus niet alleen Muffin, maar dat is wel de belangrijkste.. haha. het is nu een minimuffin
Ukkie.. Onderling noemen we hem bij zijn voornaam, maar het is al gebleken dat dit best riskant is, al 2x versproken waar andere mensen bij waren haha
Puk...zijn we heel consequent in. Weten niet wat het is. Zoonlief, die ooit zelf ook puk was, heeft het ook over puk. Heel schattig. Wordt straks nog wennen voor hem....een andere naam.
Kleintje tijdens de zwangerschap. En nu vaak Kroel. Mijn man noemt haar Nino/ Nienert/ Nien Ze luistert er ook echt naar, terwijl haar roepnaam (Naomi) er niet echt op lijkt. Ze noemde zichzelf met 8 maanden Nini, dus dat is erin gebleven haha!
Als ik het over onze tweeling heb, heb ik het altijd over de Twinkies. Afzonderlijk heten ze A en B of pepper en salt. We weten de geslachten nog niet.
Kleintje of friemelde en als mijn blaas als trampoline gebruikt wordt draakje we weten het geslacht niet.
Uhhh muppet Hoe dat zo gekomen is weet ik niet. We hebben later (dan dat we muppet al gebruikte)ook een tijd over de naam Zoë getwijfeld en kreeg toen door dat er is Sesamstraat een muppet is genaamd Zoë.. Iedereen denkt dat dat de naam misschien ook wordt.. Maar we hebben iets anders gekozen.