Ik noem dit kleintje bertje. Mijn vriend zegt het kindje. Eerste zwangerschap zei ik kruimeltje Tweede zei ik danoontje hahahah
De eerste noemde we koos (geen idee waarom haha) de tweede frummel en deze baby heet freggel zolang hij/zij nog lekker binnen zit.
Sinds ik met 35 weken weeën had om de 10 minuten hebben we de koosnaam veranderd in boefje, daarvoor kruimel. Ik heette vroeger in de buik van mijn moeder bambam, was nogal een onrust geloof ik!
Wij noemen ons baby vaak pinda(tje) haha, omdat de verloskundige bij het allereerste echo zei, dat het zo groot als een pinda is. En de naampje is tot nu toe gebleven Wij weten nog niet wat het word
Bij onze eerste was het ukkie ..... bij de 2de moppie en nu bij de derde is ons koosnaampje muppet whahaha
Wij hadden geen koosnaampjes, toen we het geslacht wisten en de naam hadden gekozen noemden we haar gewoon al bij haar naam.
Thuis noemde we de kleine meid bij haar naam, maar nadat ik me een keer heb versproken doen we dat niet meer Nu meestal 'kleine meid' of de baby.
Zl heette Frummeltje, dl heette Frummeltje de tweede, en deze baby in buik noemen wij Frummeltje de laatste, terwijl zoonlief het heeft over 'Molletje'. Bij allemaal wisten we het geslacht niet, en bij deze ook niet. Nog maar een paar weekjes geduld
Onze zoon Noud* noemde we pluisje, omdat het eerste wat we kochten een klein pluizig knuffelkonijntje was. De tweeling noemde we eerst jip en janneke, sinds we weten dat we 2 meisjes krijgen heten ze elfje en feetje.
"Baby Nico" Wij vroegen onze dochters hoe de baby eigenlijk moest heten en toen kwam de jongste met "baby Nico". Wij weten nu dat het een meisje is, maar ze blijft het over Nico hebben. Toen we uitlegden dat Nico eigenlijk een jongensnaam is, zei ze heel beslist: Nee hoor. Dus hier baby Nico.... We hebben nu wel besloten dat de 2e of 3e naam Nicolette wordt Met dank aan haar jongste zus