Wij noemen haar De Boeddha, als je haar laat zitten zakt ze in en lijkt ze op de Boeddha die op de kast staat...
Geen idee... Julianes gewoon zn naam wat langer (en lekker ordinair haha, sorry). En we noemen hem dus vaak prulleke. Ik denk dat daar prul vandaan komt. Dus Julianes Prul tja.... Haha Maar vutje... Heeft dat ook een betekenis dan omdat het dialect is?
Poepeschetekakkestrontje Bipsebapsebeertje Kikakoekoekonijntje Note: bovenstaande koosnaampjes zijn allen bedacht door m'n vriend, of geleend van cabaretiers.... lol. We gebruiken ze niet vaak, alleen in extreem liefkozerige momentjes. Meer regulier zijn; Pop Boef Dropje of dropke (op z'n fries) Skeet Lieffie Mupke Den / Dennissie
Haha te grappig wat sommigen bedacht hebben! Hier vooral: Kereltje Kuikentje (vraag me niet waarom) Lekker ding Stinkiewinkie (bij een poepluier)
Als ze gepoept heeft is het: stinkie-stankie-baby En soms ook Mien. (Maar dat komt van tijdens de zwangerschap dat niemand de naam wist en toen had mijn schoonvader Mien bedacht en dat wordt nog steeds gebruikt.)