Oudste noemde ik in het begin vaak poppetje, totdat mijn zus me zei dat hij allesbehalve een poppetje was (haar even oude zoontje was ongeveer een kilo lichter hihihi; vergeleken met hem was mijn ventje een kleine beer!) Beide: boefie, apie, liefje zoon: deanebean, iniminideanebeanie, deaneboon, boontje, mr. bean, poppetje dus ook dochter: tante pollewop, kabouter pollewop, boe, stinkedora/poepedora, lekkertje
Wat een grappige naampjes komen hier voorbij Ik noem Shay: - toetie - toetie - toetje kabouter - dikkie - bollie Zn tante noemt het altijd bollie-bollie of fotomodelletje
Hihi iedereen heeft dus koosnaampjes Dacht dat ik de enige was, vriendlief verklaart me af en toe voor gek haha. Mijn koosnaampjes: - Aapie - Mannetje pop - Dikke, bolle baby En vriendlief noemt hem wel eens pikkebaassie. Maar dat vind ik toch wel zo rot klinken...
Wat een leuk topic! Ik noem mijn zoontje ook vaak klein kippetje , omdat hij z'n mondje zo kan zetten dat het net een snaveltje is (had al een keer gepost maar wilde dit nog even kwijt)
- Bollie - Spekkie - Meneertje - Kereltje - Aapie - Kleine grote vent - Lief klein mini mensje - Samsam En mijn zus noemt hem altijd Samsamediepampampam!
krulliebullie ventje frummel (toen hij kleiner was) (achternaam) Junior als hij stout is droppie lieverdje
wat een leuk topic hier ook wel koosnaapjes: grote kerel, liefie piefie dat doe ik vooral als hij ligt te huilen en ik hem uit bed haal dikkertje dap hij is zo lekker mollig. grote beer schat mijn zus noemt hem vikkie maar dat wil ik iet danz eg ik ook het is geen hond hoor maar mijn zoon wat zie ik hier een leuke koosnaampjes voorbij komen
Wat leuk om te lezen! Hier noem ik mijn kleine meisje prulleke of prullie, poepchinees (ze begint tanden te krijgen ) of keetje
super leuk topic haha ik heb een dochtertje van bijna 3 (13 sep) en ik noem haar altijd: - prinses - tuttebollie ( als ze weer is iets doms doet, tegen de kast aanlopen ofzo haha) - viezerikkie ( broek vol of nat) - schat - grote meid - lekker ding
Wat een grappige topic! Mijn zoontje heet Luc. Lucie(pukie) Moppiepoppie ventjepentje Bollie Lekker ventje Binkie Speknek
schatje aapje van homoet (achternaam) mijn vriend noemt hem : zoumik bronto (mijn vriend heb voor iedereen een rare naam )
Oudste: "meneer(tje) +z'n naam" Schatje, liefje, mama's schatje, grote jongen lieverd etc etc etc Jongste: Bollie, toetie, schattiepatattie ,moppiepoppie, etc etc etc
Aaah, wat een leuk topic Hier: bolletje Aapje, Aapie (dat laatste is nu trouwens aan het veranderen in Happy. Dit dankzij het feit dat mijn zoontje dit zelf ook graag zegt, en hij loopt dus regelmatig hard aapieaapieaapie te roepen. Zijn nichtje van 9 en neefje van 7 (Engelssprekend) verstaan dat als 'Happyhappyhappy'