Die gebruik ik hier ook ! En lekker ding/ventje ook vaak, dan begint die altijd heel charmant te lachen wat vervolgens overgaat op zijn gargamel-lach
Ha wat leuk! Oudste: sem de sloper (spreekt voor zich) (handige) harry Poepie Bolleboosje Keutel, Keesje keutel Inzn babytijd: bolletjepretvet Spekkiebig Spekbil Kereltje Semmieboterhemmie Super Sem Middelste: Mr.Finney Finee-us Vuilnisbakkie Liefje Finnemans Vrolijk vriendje Vrolijke frans Keutel Pretletter Schurk Spookje Jongste: Pedro ( dani pedrosa) Klein keuteltje Poppedopje Kuikentje Daantje (deugeniet) Kleintje
Haha, wat een leuke namen zie ik af en toe voorbij komen. Hier meestal Miepie. En als ze af en toe ongeneerd staat te ruften dan noemen we haar wel MegaWindy. Ze kan zo voor Hans Klok gaan werken als windmachine
ik gebruik hier meer koosnaampjes dan zijn eigen naam... ben mezelf nu aan het dwingen om gewoon zijn eigen naam te gebruiken, voordat hij straks denkt dat hij "stinkbaby" of "mama's grote vent" heet.. hier dus veel gebruikt: *knapperd *stinkbaby (na een poepluier) *grote jongen *mama's grote vent *prulletje *lieffie