kado's eerste verjaardag??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door honeyy, 29 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    hee meiden!

door het topic over de eerste verjaardag, begin ik toch ook al een beetje dingen te bedenken en plannen.. maar nu loop ik al tegen 1 probleem aan; wat moeten we aan haar geven?? :( :) Ze is al zo verwend door iedereen, en veel mensen hebben al doorgegeven wat ze haar willen geven.. help!

Dus; wat hebben jullie je zoon/dochter voor hun eerste verjaardag gegeven? misschien doen we wat ideeën op? ;)

liefs xx

2. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

ik zit met hetzelfde probleem! ik heb ook echt geen idee wat we moeten vragen. Het is hier al een bijna complete speelgoedwinkel en wat er nog niet is is omdat ze er met 1 jaar er nog te klein voor zijn. Ik heb geloof ik het liefst kleding vanaf maat 80 of nog liever bonnen, maar of je dat kunt vragen.

3. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    meneer is over anderhalve week 'aan de beurt'.
    ik vond het ook moeilijk, dacht eerst aan een zandbak, maar vind ik meer iets voor anderhalf (dan is het winter), dus dat mag volgend jaar. een loopfiets heeft ie al (bij geboorte gekregen). van ons krijgt ie een fauteuiltje en een skippykoe. aan oma en tante(s) heb ik de grooooooote little people fisher price garage gevraagd. andere oma opperde idee van een glijbaantje. vrienden begonnen over een zwembadje. verdere kadootjes waar ik aan dacht: een vormenstoof, een rubber bal, een mooi boek, strandspeeltjes.

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Ik vind het juist fijn als je dingen "op de groei" krijgt. Als je nu al een zandbak krijgt heeft je kindje er idd niet zoveel aan maar als het straks in maart/april mooi weer is kun je er gelijk iets mee.

driewieler
    little people
    vingerverf
    klei
    glijbaan
    ballenbak
    fatboy
    tafeltje+stoeltje

5. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Wij hebben onze dochter een (meegroei)schommel gegeven en een driewieler met duwstang.
    Andere dingen waar we erg blij mee waren; duplo, little people speelgoed, boekjes, loopfiets en puzzels..

6. Vosjejemi

Vosjejemi Bekend lid

24 jun 2011
    760
    1
    0
    wij hebben toen kleine dingen gevraagd en de rest hebben ze geld erbij gedaan.
    Omdat je zoveel speelgoed krijgt.

7. Snowtje

Snowtje Fanatiek lid

6 dec 2009
    1.409
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien wat abstracter, maar wij hadden bedacht: een abonnement voor de dierentuin. Leuk en kan ze vaak van genieten :)

8. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Wij hebben toen mijn oudste 1 werd, een houten poppenwagen met lappenpop gegeven en dat krijgt de jongste ook. Verder had mijn oudste veel Little People gekregen. Kassa van fisher price is ook leuk!

9. DJ Momo

DJ Momo Fanatiek lid

23 apr 2010
    4.523
    0
    0
    NULL
    NULL
    daar heb je wel een punt. maar dat geldt al voor een aantal dingen die hij krijgt, vind het ook leuk/belangrijk dat hij al een aantal dingen krijgt waar hij nu al wat mee kan.

10. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Logisch, als alles op de groei is is dat ook weer niet leuk

11. fafje

fafje Niet meer actief

wij geven zelf een schommel voor thuis...verder kunnen we nie echt een onwijs lijstje maken, we zien wel wat ie krijgt...niet iedereen heeft een onwijs budget.
    Wij geven sowieso nieuwe kleertjes en gaan ook ngo een dag naar de dierentuin

12. jilina

jilina Fanatiek lid

27 mei 2010
    2.362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Omdat ze inderdaad zo verwend worden hebben wij een speelgoedbankje (opruimbankje) gegeven die heb ik zelf beschilderd met haar naam er op. En omdat ze dus zo verwend worden een bedrag op haar spaarrekening speelgoed krijgen ze al zoveel dus wij vonden dit wel een mooie oplossing.

13. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Wij hadden aan onze zoon een houten blokkenkar gegeven waar je achter kunt lopen. Van mijn schoonouders kreeg hij een houten loopfietsje. Van zijn overgrootouders een schelp (zo'n zwembad/zandbak)

Voor de rest heb ik little people dingen gevraagd en speelgoed voor buiten in de zandbak en speelgoed voor in zijn zwembadje. Ook had ik een paar voorleesboekjes die ik graag wilde hebben voor Tycho gevraagd.

xxx

14. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    Wij hebben ons cadeau aan ons mannetje al gegeven; een schommel (zo'n losse op standaard van de Intertoys). Hij heeft er al vaak ingezeten, dus ben blij dat we niet tot augustus gewacht hebben.
    Op zijn lijstje staat verder nog; driewieler, little people, duplo, speelgoed voor buiten en in bad, kleertjes vanaf mt 80, autootjes en een sit en joy Zitzak. Misschien bedenk ik nog wel meer.....

15. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    wat zitten er leuke dingen tussen! :)
    maar meer ideeen zijn welkom!

Esmée is al zo erg verwend! heeft al; schommel, loopkar, zandbak etc..

*zucht*

dan misschien toch maar geld :(

16. Bri

Bri Niet meer actief

Zoon kreeg o.a. de boerderij van Little People
    Dochter kreeg een houten loop-bakfiets

Geld geven kun je natuurlijk altijd, wat extra storten op de spaarrekening. Maar er gaat toch niks boven het samen openscheuren van cadeaupapier, al zit er 'maar' een bellenblaas in?

Als het gaat om wat je van anderen kunt vragen is kleding misschien ook nog leuk. Wel even erbij zeggen in welke maat en voor welk seizoen...

17. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Omdat ons zoontje ook alzoveel speelgoed heeft hebben wij een mooie grote speelgoedkist besteld wat beschilderd is met zijn naam, geboortedatum. Deze wil ik als hij het huis uit gaat meegeven met alle belangrijke spulletjes van de vooraf gaande jaren erin. Ook krijgt hij nog een stoer kinder quadje haha.

Van mijn vader krijgt hij een mooie houten schommel, van mijn schoonmoeder een zand-water tafel,..aan mijn moeder geld gevraagd, verder leuke boekjes of kleertjes gevraagd.

18. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Lees hier even mee, want over een paar weekjes is het hier ook zover!
    Hebben het er afgelopen week hier ook nog over gehad en zijn toch wel tot de conclusie gekomen dat we met name geld gaan vragen om zelf iets te kopen of op de spaarrekening te zetten.
    Onze zolder lijkt wel de opslag van intertoys, zoveel ongebruikt speelgoed staat er nog (loopfiets, houten poppenwagen, pop, spiraal met kralen, houten loopfiets, blauwe schelp etc).... Misschien dat we daar gewoon iets van inpakken, voor het uitpakgevoel, haha!

Heb zelf ook al zitten denken aan een houten speelgoedkist/-bankje, om alles in op te bergen. Waar hebben jullie die gekocht/ laten maken?? (hebben jullie er evt ook foto's van??)

Deel Deze Pagina