De 1e was frummel en deze gingen we over nadenken en eerst was het uk2, maar nu omgevormd in ukkie en heel soms noemen we het bij de echte naam, maar niet te vaak, vooral het geval onze zoon het hoort en zich verspreekt (is nogal een papegaai.)
ik werd vroeger druifje genoemd voor dat ik was geboren ik gebruik zelf spruitje of kleintje of hummeltje
Mijn vrienden noemen de baby 'Guus', omdat de gyn bij de terugplaatsing van de embryo het zo noemde. Ikzelf noem haar gewoon de baby of ons kleintje.
Wij noemen de beebje, MILAN... vraag niet waarom.... nou, eigenlijk zei ik tegen manlief.. als het een jongetje wordt, wat vindt je van de naam: MILAN ?? zodoende zijn we daar mee verder gegaan.... wel sneu als het straks toch een meisje blijkt te zijn......hahaha.... alles is hier welkom...meisje/ jongen....
Onze eerste noemden we 'rozijn', omdat ze in het begin zo klein was als een rozijn ongeveer. Nu wordt hij/zij regelmatig 'Co' genoemd, zoiets van 'Julia en Co'. Maar we maken er wel meer van, dinges, uk, numero duos, next one, etc.
Hier is het onze kleine Joey vernoemd naar de baby kangeroe die bij zijn moeder in de buidel leeft dit komt door onze groote liefde voor australie xx paula
ik noem haar eigenlijk altijd "meiske" mijn ouders noemen haar altijd "hoe is het met FREDERIEKJE" ze hopen namelijk nog steeds dat we haar zo gaan noemen frederieke mijn vader heet namelijk frederik jan
Wij zeiden altijd 'kruimel' maar mijn ouders noemen haar kleine Puck. Dus dat hebben we maar overgenomen om te voorkomen dat we haar echte naam gaan gebruiken. t Moet toch wel een verrassing blijven.
Wij noemen onze baby/buik: bolletje bolletje Dit omdat mijn buik echt zo rond is. Lijkt wel of ik een skippybal heb ingeslikt.
Wij wisten niet of we een jongen of meisje kregen, dus heette de kleine "Vinjam" (combi van mijn naam en die van mijn man). Kwam een vriendin mee en is blijven hangen
Wij hebben de "werktitel" Purk, omdat we niet weten of het een jongen of meisje wordt. Tja en ik ben dan bolle, omdat ik volgens mijn man ook een bal heb ingeslikt. Nog geen skippybal zoals bij Anne 83.