Ikea Leksvik Babykamer

Discussion in 'De babyuitzet' started by Namedf, Feb 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Namedf

Namedf Lid

Dec 3, 2008
    80
    0
    0
    Ben beetje aan het rond snuffelen op het internet wat ideeen op doen enzo. Ik wil niet belachelijk veel geld uitgeven in de toekomst voor een babykamer.. Liever geen 2ehands.
    Tot nu toe vind ik de babykamer serie van Leksvik Ikea wel erg leuk! En de prijs ook :D

Nu vroeg ik me af of hier mensen zijn die de Ikea Leksvik babykamer serie hebben? Bevalt het goed? En heb je foto's? :D

2. Namedf

Namedf Lid

Dec 3, 2008
    80
    0
    0
    Geen idee, wil gewoon liever nieuw dan 2ehands.. Misschien omdat er toch al een heel geschiedenis aan vast zit. Dat het van iemand anders is geweest... Nieuw weet ik zeker dat het helemaal compleet en in goeie staat is..

3. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

Dec 7, 2007
    1,385
    0
    0
    erembodegem
    Wij hebben de hensvik kamer van Ikea en zijn er super tevreden over...

4. jeanney5

jeanney5 Bekend lid

Jul 9, 2008
    822
    19
    18
    Ik heb hem niet, maar wou hem wel, alleen manlief vond het meisjes achtig..Ik heb het in het echt gezien...En is in het echt veel mooier vind ik... Ik wou ook liever geen dure babykamer en ook niet 2e hands...Enne een matrasje kan je ook ergens anders aanschaffen toch?!

5. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Wij hebben de hensvik babykamer. Wat betreft de matrasjes heeft ikea ook hele goede dikke matrasjes, sommigen zijn idd niet super van ikea ,maar dat geld niet voor alle matrasjes. Het bevalt hier allemaal prima :D

6. Dorientje

Dorientje Fanatiek lid

Dec 7, 2007
    1,385
    0
    0
    erembodegem
    moet wel zeggen dat ik het aerosleep matrasje gekocht heb in onze ikea hensvik kamer.

Maar over de meubeltjes zelf ben ik tevreden.

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,238
    7,282
    113
    Female
    Brabant
    Wij hebben het bedje en de commode (=gewone ladenkast) van de Ikea en zijn er heel tevreden over. Volgens mij is alles van de Ikea wel prima hoor. Wij hebben er ook een simpel matrasje bij van de Ikea en die is ook gewoon prima hoor! Als kindjes nog zo klein en licht zijn hoef je echt geen superduur matras te kopen.

8. Slagroomtoetje

Slagroomtoetje Actief lid

Dec 13, 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Ik heb de Leksvik serie gekocht ja vorige week :)

Matrasje heb ik daar ook gekocht.

Hij moet nog in elkaar (staat nog in de keuken :) ) Maar vind hem heel erg mooi en nie tprijzig!

9. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    hier de hensvik kast en het hensvik bedje, en nog een hensvik wandkastje...ben er helemaal weg van! We hebben er de hemnes ladenkast bij als commode. Bij elkaar niet duur en toch een superleuk kamertje! Fotos in album

10. beagle78

beagle78 Bekend lid

Feb 7, 2008
    720
    1
    0
    hier het ledikantje van ike...met het golfrandje en een hemnes ladenkast als commode. Bevalt prima.

Het dikste ikeamatras 39,95 bevalt prima...is niks mis mee.

het is goedkoop en het geeft ons de ruimte om voor een eventuele tweede iets anders aan te schaffen.

Ik ben nogal veranderlijk qua smaak namelijk :)

11. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

Aug 18, 2007
    1,383
    24
    38
    Volgens mij hebben wij die serie... zal eens even kijken naar een plaatje.

*kijkt op de Ikea site*

Inderdaad, die bruine serie. Wij hebben 'm gecombineerd met lichtbruine/beige/naturel tinten in de babykamer en ik ben er helemaal weg van. Wij hebben 'm aangeschaft omdat we a) geen zin hadden om duizenden euro's uit te geven en niks leuks op marktplaats tegenkwamen (anders hadden we tweedehands gekocht), b) we wit niet mooi vonden voor de meubels en dat er toch wel heel erg veel was en c) we de meubels gewoon erg mooi vonden, past helemaal bij onze stijl.

We hebben het bedje, de commode, de plank voor boven de commode en de kledingkast. De kwaliteit is erg goed, de lades vallen mooi in de kasten, sluit allemaal erg goed en was makkelijk in elkaar te zetten. We hebben overigens ook een matrasje van de Ikea. De goedkoopsten leken ons inderdaad niet zo best van kwaliteit, maar het duurste matrasje (idd iets van E 40, dus dat viel wel mee) bevalt heel erg goed.

12. marjan77

marjan77 Bekend lid

Sab85, wij denken erover om de Hemnes ladekast die jij hebt te kopen als commode maar twijfelen of hij niet te klein is (te smal en ondiep).
    bevalt hij jullie?

13. sab85

sab85 VIP lid

May 24, 2007
    9,434
    0
    0
    ik heb hem nog niet in gebruik, maar het aankleedkussen ligt er al op en dan heb je rondom nog genoeg ruimte, zelf meer ruimte als bij de commode van mijn dochter, en dat is een officiele commode ;)
    hij zeker breed genoeg, doekjes en creme ed passen er nog makkelijk naast en qua diepte heb je ook nog ruimte over als het aankleedkussen erop ligt.
    In mijn album zie je het aankleedkussen erop, dan kun je de maat een beetje inschatten.
    wij hebben ook getwijfeld dus de grote hemnes en deze, maar ik ben erg blij dat we voor deze zijn gegaan, aangezien het kamertje niet zo hel groot is. de laden zijn ook heel groot en diep, ideaal!

14. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,238
    7,282
    113
    Female
    Brabant
    Wij hebben die Hemnes ladenkast nu bijna 14 maanden in gebruik en vinden 'm echt super! Aankleedkussen en wat spulletjes passen er makkelijk op en de laden zijn ideaal!

15. Devy

Devy Fanatiek lid

Aug 23, 2008
    3,437
    1
    0
    Tilburg
    Wij hebben ook de Leksvik kamer, en zijn er heel tevreden over. We hebben het ledikantje, de garderobe kast, de hoge smalle kast, de commode, de wandplank en de speelgoedschatkist. Dus eigenlijk bijna alles voor de kinderkamer.

Ik zal binnenkort even wat foto's proberen op te snorren :)

16. noa307

noa307 Fanatiek lid

Aug 12, 2008
    2,787
    0
    0
    wat grappig wij hebben ook het hensvik bedje en de hemes lade kast toevallig dat er dus ook meerdere hier voor kiezen. wij vonden het ook een mooie prijs en moeten alleen nog een matrasje ik zag die ook bij ikea maar wist niet als die wat waren, maar zo te lezen zijn jullie er tevreden over dus ik ga nog wel even een keer kijken.

17. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

Feb 11, 2009
    6,050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Wij hebben de hensvik. Helaas wel met een fabrieksfout en er zat op de commode een sticker die er bijna niet af te krijgen was.

Maar het is prima betaalbaar en prachtig spul. tevens ook voor je verdere uitzet, Ze hebben veel meer staan dan op de website staat.

18. noa307

noa307 Fanatiek lid

Aug 12, 2008
    2,787
    0
    0
    oki ja wij hebben hem besteld bij ikea haarlem met een grote kleding kast voor ons alles wordt begin mei geleverd. wij vonden het ook mooi spul, en het bedje kan voor ene jongen en eeen meisje met dat randje.

Share This Page