Kopen jullie alles nieuw of ook wel tweedehands spullen..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sweetcandie, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Ik heb een 2e hands bugaboo gekocht. Die kan helemaal uitelkaar en behalve het frame kan hij helemaal in de wasmachine.

2. nicci83

nicci83 Bekend lid

10 jul 2006
    591
    0
    0
    wij de babykamer tweedehands maar de wagen, maxicosi en de box nieuw

3. sim

sim Niet meer actief

gister nog een kinderwagen gekocht van marktplaats, als nieuw alleen bijna 400euro bespaard :D

lekker struinen op marktplaats met een kop warme chocomelk is echt een hobby van mij geworden sinds mijn rugproblemen :D

4. stitch

stitch Fanatiek lid

24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    ik koop ook alles nieuw voor de kleine uk.

groetjes susanne

5. chantal25

chantal25 Actief lid

8 okt 2006
    238
    0
    0
    gelderland
    wij hebben 4 jaar geleden alles nieuw gekocht voor mijn dochter,en alles staat nu op zolder, ik moet alleen straks nog een buikdrager hebben en die ga ik gewoon op mp kopen!

groetjes

6. danili

danili Bekend lid

22 mei 2006
    808
    0
    0
    Wij hebben alleen de kindekamer meubeltjes en het badje tweedehands. de meubeltjes voor 100 euro gekocht via marktplaats, zag er oudbolig uit,maar vriend wilde het zelf opknappen, dat zag hij helemaal zitten. Ik vreesde het ergste, maar de meubeltjes zijn toch mooi geworden! Echt een plaatje is het kamertje nu. lsof ze nieuw uit de winkel komen. het badje kon ik voor een doos merci meenemen, en de rest is alles nieuw.

7. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    wij hadden de babykamer in 1x in zijn geheel besteld dus alles gewoon nieuw net als de kinderwagen e.d.

wel hebben we destijd de babykamer naar zolder gedaan omdat die nog gewoon goed was en gebruikt bij de 2e...

mocht het nog een keer lukken en dat we nog een keer een babykamer mogen inrichten dan zal het ook weer een nieuwe worden omdat we de babykamer hebben weggegeven aan het nichtje van ed.

8. ukkiepukkie

16 nov 2006
    12
    0
    0
    wij kopen ook heel veel 2de hands maar een maxi cosi en een matrasje kopen we nieuw.

groetjes Monique

9. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    WIj kopen echt alles altijd nieuw, mijn man wil niks 2e hands hebben. Hij vind dat ie hard genoeg voor zijn kinderen werkt en wil ze niks gebruikts geven.
    Ik vind sommige dingen echt te duur en koop ik wel 2e hands zonder dat hij het weet maar dan heb ik het echt over een dure babyfoon ofzo

10. Niet meer actief

Het meeste 2e hands.

We hebben 2 dochters van 6 en 5 jaar oud en zijn enige tijd geleden verhuisd. Toen (bijna) alles weggedaan omdat wij het bij 2 wilden laten.

Nu dus zeer onverwachts zwanger van de derde en moeten dus helemaal weer overnieuw beginnen. Het enige wat we nog hadden was het ledikantje en de commode.

Lang leve Marktplaats en familie en vrienden zullen we maar zeggen!

gr. Naja

11. Smeetje

Smeetje Bekend lid

28 mei 2006
    605
    0
    0
    Twente
    Wij hebben toen alles nieuw gekocht. Maar ben nu zwanger van de 2e en wil eigenlijk wel een andere kinderwagen.. Ben al op marktplaats aan het kijken.. Ook zijn we op zoek naar een complete "kleuterkamer" voor onze dochter.

12. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Ik had ook alles nieuw gekocht voor mijn zoontje drie en half jaar geleden. Alleen maxi cosi had ik van mijn zus overgenomen of gekregen..

Maar die heb ik nu niet meer..

Maar heb zo.n koopziekte en heb zin om weer nieuwe dingen te gaan kopen voor de tweede stom he..

13. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    ja, ik zit ook te denken aan een kinderwagen... Ik had voor mijn zoontje zo.n Quinny freestyle... en ben nu eigenlijk van plan gewoon een maxi cosi te kopen..

14. hardloper

hardloper Niet meer actief

had voor mijn mieisjes niets, alleen een bedje, en die was tweedehands. zelfs geen nieuwe kleertjes. gewoon geen geld voor. nu ben ik weer zwanger, en ik wil zoooo graag een babykamer. maar dus wel tweedehands. we zijn wel minder arm, maar zo is het ook al onbetaalbaar. heb zelfs een nieuw rompertje gekocht :D

ik vind tweedehands niet zo'n probleem, je kan alles soppen, maar ik heb ook eigenlijk weinig keus. ik weet niet wat ik zou doen als ik het wel kon betalen....
    alleen een kinderwagen is moeilijk. die zijn zelfs op marktplaats best heel duur. en je moet er best veel mee doen, en hij moet in de bus passen enzo. gelukkig heb ik nog even om te zoeken. :D

groetjes, lidwina

15. snoetje

snoetje Lid

31 aug 2006
    40
    0
    0
    gastouder
    noordoostpolder
    Wij hebben alles bewaard,destijds hebben we wel alles nieuw gekocht.Dat is dus ondertussen alweer 7 jaar geleden want toen werd de eerste geboren.Nu bij nummer 3 kunnen we alles nog gebruiken,kleertjes koop ik wel nieuw maar soms ga ik wel eens naar een kledingbeurs.Daar kun je voor weinig geld de mooiste kleertjes kopen.En babykleertjes zijn meestal maar zo kort gebruikt,ze groeien er zo snel uit.Ik vind de kleertjes die ik bewaard heb nu ook niet echt mooi meer dus ik ga lekker shoppen zodra ik weet wat het wordt, en dat zal in de 20 weken echo hopelijk te zien zijn.Maar dat duurt nog wel even.Misschien straks in de uitverkoop nog even op zoek.

Groetjes van snoetje

16. stranger

stranger Fanatiek lid

28 mrt 2006
    3.412
    0
    0
    Wij hebben alles tweedehands of gekregen van kennissen behalve de maxicosy en wat kleine dingetjes zoals een kruik enzo. Het is duur zat allemaal en daarbij vinden we het niet nodig om bakken met geld uit te geven.

Ik zit nog wel te dubben over een kolf. Zou ik die nu nieuw kopen of niet? Nog even over nadenken...

17. debje26

debje26 Lid

17 jul 2006
    61
    0
    0
    Gedeeltelijk tweedehands (bedje, commode, kruiken, box) van mijn zusje gekregen. Maar aangezien zij 2 meiden heeft (en alles roze heeft) en wij een jongen krijgen, waren maar weinig kleertjes te gebruiken.

We krijgen de kinderwagen, maxicosi en boxkleed van onze ouders. En daarbij is mijn schoonmoeder helemaal verslaafd aan baby-kleertjes kopen; dus die koop ik ook niet meer..hihi!

Voor de rest kopen we alles nieuw.

18. Mona

Mona Bekend lid

16 jan 2006
    729
    0
    0
    Wij gaan t.z.t ook lekker kijken op Marktplaats voor een babykamer.
    We gaan echt geen 1200 euro uitgeven voor een nieuwe als je op MP voor 500 euro een gebruikte kan kopen. Et is vaak toch niet meer dan 2 jaar gebruikt....
    Kinderwagen neem ik over van een vriendin....

19. sim

sim Niet meer actief

zie kinderwagen in album, ook van mp! (helemaal compleet, met alle toebehoren (100 euro) en echt net als nieuw, sticker van de winkel zit er nog op!

20. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Ja, die ziet er echt mooi uit joh... echt net nieuw. Heb jij even mazzel.. zo.n wiegje wil ik ook ....... ik heb al een bod gegeven op marktplaats kijken wat ze zeggen..

:)

Deel Deze Pagina