Kopen jullie de kerstknutsels van jullie kind op de kerstmarkt?

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Berte, 13 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Kopen jullie de kerstknutsels van jullie kind?

1. Ja

2. Nee

3. Geen kerstknutsels te koop van mijn kind

4. anders

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    ja natuurlijk koop ik dat!
    de spullen die verkocht worden hier op de kerstmarkt is vooral gesponsord.
    vorig jaar was ik met dl heen gegaan en toen raakte ze al overstuur toen ze haar werkje niet kon vinden op de tafel, maar gelukkig had de hulpmoeder de werkjes achter gehouden zodat de ouders het werkje van hun eigen kind konden kopen.
    ouders bakken taarten die verkocht worden en er zijn natuurlijk ook spullen die van de zolder komen die anders toch op een weggeefhoek terecht komen.
    en dat allemaal voor het goede doel..
    ik vind het niet erg om dat bescheiden bedragje te betalen voor een knutsel van mijn dochter of ik het nou mooi vind of niet

2. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.190
    10.790
    113
    Juf stond achter het kraampje van de klas en had het beknutselde tasje niet meer toen wij wat later aankwamen - ik heb haar complimenten gegeven dat haar tasje verkocht was 😊
    Later heb ik nog wel een foto ervan gezien. Ze had vrij groot haar naam erop geschreven 😁 Nog wel in kleuterletters, misschien is het de koper niet eens opgevallen.

3. Victoria30

Victoria30 Fanatiek lid

1 nov 2016
    2.082
    320
    83
    Vrouw
    Misschien had de koper dezelfde naam :p

4. Truusdemier

Truusdemier Niet meer actief

Hier dit jaar geen knutsels; maar een door je kind versierde knutseldoos die je moet vullen met spulletjes voor kinderen in Afrika. Zeep, tandenborstel, tandpasta, kleurtjes, pennen, schriften en speelgoed. En dan mag je ook nog een keer 6 euro per doos betalen aan verzendkosten. Ik hou hier niet van en de enige reden dat ik het doe is omdat ik mijn eigen kinderen niet teleur wil stellen. Bij elkaar ben je voor 2 kinderen zo weer € 20 kwijt, vind ik nogal wat. Er waren hier meer ouders niet van gecharmeerd...

Voorgaande jaren wel knutsels die je voor een klein bedrag kon kopen. Daar nog een leuke kerstbal gekocht met hun foto en knutselwerkje erin: vond ik een stuk leuker en die hangt ook in de boom. De opbrengst ging toen naar Kika.

5. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Vorig jaar op kerstmarkt van zoon zeker gedaan.
    Ik geloof dat er dit jaar geen markt meer is, er zijn er veel dingen veranderd op school afgelopen jaar...

6. gitta

gitta Fanatiek lid

22 okt 2013
    2.625
    427
    83
    Die verzendkosten zijn niet verplicht, dacht ik. Dat scheelt weer.

7. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.367
    17.289
    113
    Gelukkig word dat hier niet gedaan, zou er echt niet blij can worden de knutsels te "moeten" kopen

Deel Deze Pagina