ja natuurlijk koop ik dat! de spullen die verkocht worden hier op de kerstmarkt is vooral gesponsord. vorig jaar was ik met dl heen gegaan en toen raakte ze al overstuur toen ze haar werkje niet kon vinden op de tafel, maar gelukkig had de hulpmoeder de werkjes achter gehouden zodat de ouders het werkje van hun eigen kind konden kopen. ouders bakken taarten die verkocht worden en er zijn natuurlijk ook spullen die van de zolder komen die anders toch op een weggeefhoek terecht komen. en dat allemaal voor het goede doel.. ik vind het niet erg om dat bescheiden bedragje te betalen voor een knutsel van mijn dochter of ik het nou mooi vind of niet
Juf stond achter het kraampje van de klas en had het beknutselde tasje niet meer toen wij wat later aankwamen - ik heb haar complimenten gegeven dat haar tasje verkocht was 😊 Later heb ik nog wel een foto ervan gezien. Ze had vrij groot haar naam erop geschreven 😁 Nog wel in kleuterletters, misschien is het de koper niet eens opgevallen.
Hier dit jaar geen knutsels; maar een door je kind versierde knutseldoos die je moet vullen met spulletjes voor kinderen in Afrika. Zeep, tandenborstel, tandpasta, kleurtjes, pennen, schriften en speelgoed. En dan mag je ook nog een keer 6 euro per doos betalen aan verzendkosten. Ik hou hier niet van en de enige reden dat ik het doe is omdat ik mijn eigen kinderen niet teleur wil stellen. Bij elkaar ben je voor 2 kinderen zo weer 20 kwijt, vind ik nogal wat. Er waren hier meer ouders niet van gecharmeerd... Voorgaande jaren wel knutsels die je voor een klein bedrag kon kopen. Daar nog een leuke kerstbal gekocht met hun foto en knutselwerkje erin: vond ik een stuk leuker en die hangt ook in de boom. De opbrengst ging toen naar Kika.
Vorig jaar op kerstmarkt van zoon zeker gedaan. Ik geloof dat er dit jaar geen markt meer is, er zijn er veel dingen veranderd op school afgelopen jaar...