Kopen jullie een staatslot? Win je daar vaak wat mee?

Discussie in 'De lounge' gestart door dochters, 29 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mrien

mrien Actief lid

24 aug 2014
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou zeggen hou dat geld in je zak dan heb je al 30 euro gewonnen ;)

2. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Dat is denk ik inderdaad mijn plan, zo te horen verlies ik 30 euro... Bijna iedereen zegt dat ze niks winnen. Nou daar doen we het niet voor. ;)

3. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

Toen wij getrouwd zijn was er door de ceremoniemeesters gevraagd om onder het mom van ''wij hebben geluk in de liefde ook in het spel?"' een lot mee te nemen. Wij hadden iets van 60 krasloten en daar 150 euro mee gewonnen en 30 staatsloten (halve en hele) en daar ook 150 euro mee gewonnen. Dus mwah. Je kunt het iets mee winnen maar of het oplevert wat je ervoor betaald.

Maar wij kopen wel elk jaar een lot trouwens met oud en nieuw. Vinden we gewoon leuk ofzo. Geen idee ;)

4. tuc

tuc Niet meer actief

nee de grote prijzen zijn aanlokkelijk maar 30 euro vind ik daar weer net te veel geld voor.

5. Luja

Luja Niet meer actief

Ik doe er niet aan mee

6. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Ja maar ik vind het echt zonde geld! Pure geldverspilling. Dit jaar kopen we niets.

7. tuc

tuc Niet meer actief

haha mijn man zegt dat altijd tegen de familieleden die wel loten kopen: wat hebben jullie gewonnen?? Niks? Wij 30 euro...

8. Jenala

Jenala Fanatiek lid

16 apr 2010
    1.906
    60
    48
    Wij hadden met onze trouwdag ook van iedereen een kraslot gekregen. We hebben een halve dag zitten krassen en hadden een paar tientjes ofzo. De kans is zo klein.
    Wij kopen eigenlijk nooit loten maar mijn man wilde nu graag een lot met oud en nieuw, dus voor een keer wel gehaald.

9. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    We kopen een staatslot. Mijn man heeft twee jaar terug €250 gewonnen.

10. beccie

beccie Niet meer actief

ik ben al zon 15 jaar lid van de staatsloterij en heb eigenlijk alleen maar kleine prijzen. regelmatig mijn lot eruit ofzo maar meer niet.
    het hoogste wat ik ooit heb gewonnen was 110 Gulden dus dat is al een hele tijd geleden.

ik wil hem in januari opzeggen en dan toch liever lid worden van de postcode loterij, dan steun ik in ieder geval nog een goed doel;)

11. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.204
    16.540
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Nog nooit iets gewonnen.Ik koop er ook geen eentje meer.Ik schiet liever het geld met vuurwerk de lucht in haha.

12. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Wij kopen ook meestal een halve voor de oudjaarstrekking en we winnen ook eigenlijk altijd wel wat. Meestal 7,50 maar heb ook eens €25 gewonnen.

Eigenlijk is het zonde van je geld, want meestal behaal je er geen winst mee.

Ken overigens wel iemand die met een Duitse loterij 250.00 heeft gewonnen en iemand die echt de miljoen heeft gewonnen.

13. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

Wij doen mee en winnen meestal een tientje ofzo. Mijn ouders hebben ooit 900 euro gewonnen en vrienden 5 jaar terug 3,5 miljoen.

14. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Met de oudejaars trekking kopen wij vaak wel loten voor de rest nooit.

Mijn vriend zegt altijd : waarom doen ze niet zoveel keer een miljoen ? Stel dat de hoofdprijs 38 miljoen is , hoezo dan niet 38 x een miljoen ? Ipv 1 x 38 miljoen ?

15. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Mijn ouders hadden vorig jaar of dat jaar ervoor (dat weet ik niet meer precies) een half lot en hadden 500 euro erop! Dus als ze een hele hadden gehad hadden ze 1000 gehad...

Maar verder winnen wij ook nooit echt iets hooguit het lot eruit

16. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Wauw 3,5 miljoen!

17. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Wow! Da's een hoop geld! :) Zijn ze nog bij elkaar en gelukkig? Vaak hoor je dat mensen die die grote prijzen winnen juist de afgrond ingaan op een gegeven moment...:)

18. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Wij hebben 2 halve.. doen we elk jaar. Ooit eens een tientje of zo gewonnen maar toch blijf ik het proberen. Is ook een traditie eigenlijk die loten..

19. Truelove

Truelove Fanatiek lid

30 mrt 2014
    3.006
    0
    0
    Nou ben toch gezwicht.. Heb een halve gekocht!

20. MamaBenjamin

MamaBenjamin Niet meer actief

Geen idee. Vind 30 euro best veel aangezien de kans erg groot is dat ik niks win.
    Mocht ik vanavond dromen over een aantal cijfertjes dan ren ik alsnog naar de winkel.

Deel Deze Pagina