Wij doen zo nu en dan mee, nog nooit een hele dikke prijs gewonnen helaas.. twijfel of we nu mee doen.. vind t toch altijd wel spannend!
wij krijgen er altijd allemaal een van s-ouders. Dus 4 loten in ons gezin en nooit meer dan 5 euro gewonnen geloof ik
Ja wij kopen zelf 1 of 2 en hebben er 4 gekregen. Nog nooit wat gewonnen trouwens.. Of je moet die 5 euro meerekenen..
Nee. Als je ergens weinig kans maakt is het bij de oudejaarsloterij van de staatsloterij. We hebben alleen een december kalender cadeau gekregen. Maar dat is gewoon leuk!
We kopen soms een staatslot. Alleen voor oudjaar. Denk niet dat we dit jaar nog een lot kopen. 1x10 euro gewonnen
Wij doen nu 5 jaar mee met 1 lot of 2 halve. We hebben 1 x 15 euro gewonnen en 1 x 110 euro. Ben benieuwd of we dit jaar ook mazzel hebben
nope, wij doen niet mee. Jaren mee gedaan aan de postcodeloterij. Koste iets van 10 euro per maand. En dan win je een zakje stroopwafels. Zijn dan wel hele dure. Wij doen niet meer mee.
Wij kochten altijd een lot bij de staatsloterij, maar sinds ze de kleine prijzen hebben geschrapt, is de kans alleen maar kleiner geworden, dus we doen niet meer mee.
Geef mijn geld niet uit aan die dingen. Als je het wel wil, kan je natuurlijk ook gewoon elke maand een paar euro sparen. 30 euro is 2.5 euro per maand. Of 60 cent per week. Dat voel je minder dan de 30 euro ineens. Of gewoon elke keer de euro van 't boodschappenkarretje in de supermarkt nadien in een potje gooien.
2 jaar terug voor het eerst 1 hele lot gekocht. Ook nog eens per ongeluk voor 10 jan Ik balen... maarrr won er mooi 137,50 euro mee! Vorig jaar 30 euro gewonnen. Dus gratis lot Dit jaar weet ik het nog niet.
Ik ga er straks wel twee kopen. Ik vind het grappig en hoop toch ooit eens die hoofdprijs te winnen Ik kan het geld goed missen en weet dat de kans echt nihil is, toch vinden wij het leuk om mee te doen.