Kopen jullie een wiegje?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door rjdn12, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    hier geen wiegje... mijn slaapkamer is 2 keer rollen van de babykamer, en als je het gaat voeden moet het ook verschoond worden etc.. dat doe ik ook in de babykamer, dus waarom zou ik de baby ergens anders leggen als ik daar toch al heen moet...

2. mroos

mroos Niet meer actief

Ik heb een -vind ik zelf- prachtige hangstawieg van kindekeklein inclusief standaard(tweedehands voor in totaal 160), maar tot nu toe slaapt mijn kleine man liever in de wandelwagenbak haha, nog net iets kleiner en zachter en warmer.

Toch ben ik wel blij dat we hem hebben aangeschaft, hij staat prachtig en hij xal er vast nog wel even in slapen straks, en dan weer verkopen voor dezelfde prijs..

3. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    nee hoor snachts hoef je niet te verschonen. tenminste zo zei toen de kraam, snachts is dat niet nodig

4. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    die van mij hadden juist de gewoonte om midden in de nacht te gaan poepen.

5. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    hihi ja dan natuurlijk wel verschonen! maar hier kreeg meneer ook de fles lekker bij ons op bed dus dan ging dat in 1 teug door, want ook hier poepte meneer natuurlijk wel eens snachts, of een volle pamper waardoor je toch moest verschonen..

(had hem toen in de reiswieg bij ons)

6. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Wij hebben ook de kindekeklein hang/sta wieg. Inclusief hemeltje. Prijzig, ja! Maar ik was er helemaal verliefd op :) .

Verder is hij goed gebruikt: De oudste heeft er 6 maanden in gelegen (en tot 8 maanden als reisbedje) , de jongste 7,5 maand.

Ik heb er nooit spijt van gehad. En als ik het niet zo prachtig mooi gevonden had, had ik hem nu nog kunnen doorverkopen voor minstens 100 euro (incl. hemeltje dus) - en dan had het me al met al dus ook niet zoveel gekost, als je bedenkt dat ze er dus ruim een jaar in gelegen hebben samen...

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    wij hebben bij de eerste meteen een nieuw wiegje gekocht en ben erg blij ermee. nummer 3 zal er ook zeker weer gebruik van maken.
    die van ons kostte 130 euro, maar we hebben er ook veel plezier van vind ik.
    onze oudste heeft er een half jaar in gelegen bij ons op de kamer en de tweede groeide iets sneller, hij heeft er tot 4 maanden in gelegen.
    hij ziet er nog steeds mooi uit ook, dus als nummer 3 er ook zo'n 4 maanden in ligt kan ik m altijd nog weggeven/verkopen....

maar er zijn natuurlijk ook heel veel goedkopere opties via MP bijvoorbeeld...

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    verschonen deed ik overigens alleen in de eerste week (althans mijn vriend dan) met dat meconium, daarna alleen als ie gepoept had...

9. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    wij hebben een wiegje met onderstel met wieltjes zegmaar...vond het echt een superhandig ding! in het begin sliep ze bij ons op de kamer en overdag reed ik het wiegje naar de woonkamer.. als ik ging douchen reed ik r naar de badkamer....aan de piekstok van het wiegje hing ik wat speelgoed ringetjes enz..dus ze heeft ook heel lang in de wieg gepeeld..ze lag nooit in de box.... maar nu is ze er echt te groot voor.. piekstok eraf, bekleding eraf en we hebben een verrijdbare speelgoedmand ;) dus daar is ie nu vooral handig voor...wij hebben er iig geen moment spijt van gehad...was ook rond de 150 euro en gekocht op babywalz.

10. Kayde

Kayde Lid

30 aug 2011
    81
    0
    0
    Wij kopen een co-sleeper voor aan de zijkant van ons bed, dan hoef ik er 's nachts niet uit om te voeden :)
    Die kan later omgebouwd worden tot een kleine box om in te spelen, dus kan er lang plezier van hebben! Plus dat het niet al te duur is, bijna 100 dollar incl matrasje en lakentje, dus zo'n 70 euro.... Valt mee toch?

Deel Deze Pagina