Kopen jullie kleding in de uitverkoop voor volgend jaar??

Discussion in 'De lounge' started by Yellowsun, Dec 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,742
    1
    0
    Ik doe het soms wel, maar meestal maar 1 of 2 seizoenen vooruit (dus nu een spijkerbroek voor de zomer bijvoorbeeld).

Wat ik wel eens doe als ik zijn maat voor de toekomst in wil schatten, is kijken in de groeicurve - die van mij zit helemaal bovenin - en dan de lijn doortrekken. Tot nu toe klopt dat behoorlijk.

2. dreames

dreames VIP lid

Dec 9, 2007
    7,817
    4,057
    113
    Ik koop nooit een jaar vooruit in de opruiming. Ik kan nu echt niet inschatten welke maat demi volgend jaar in de winter heeft.

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Mijn dochter groeit heel erg voorspelbaar en ik heb nog nooit mis gegokt. Ik koop graag in de uitverkoop scheelt een hoop geld. Ik zou als ik een leuke jas tegen kom best durven gokken . Schoenen doe ik niet, want die moet je echt passen en dat kan pas als je in de maat zit.

Mijn zoontje is nog erg klein en kan ik niet schatten welke maat hij volgend jaar winter heeft. Voor hem zou ik dus alleen longsleeves, lange broeken e.d. durven te kopen. Die heb je toch altijd nodig. Pas eem stapel rompers in de reclame gekocht in 74/80 terwijl hij net in 62/68 zit, die heb je toch nodig.

4. Momisake

Momisake Fanatiek lid

Jul 27, 2010
    1,641
    173
    63
    Female
    Ik koop ook altijd vooruit, te groot is niet erg. Mijn dochter heeft 2 zomers in maat 116 gelopen. Ze gaat nu richting de 122.
    Ik denk dat mijn zoon volgend jaar winter 104/110 heeft dus als ik iets leuks zie koop ik het ook!

5. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

May 6, 2007
    1,502
    47
    48
    student
    België
    Toen ik zwanger was van mijn dochter waren het ook solden (België) en hebben wij een heleboel dingen vooruit gekocht. Na de geboorte bleek dat dochterlief aan de kleine kant was 46 cm met alle gevolgen vandien. Ik koop dus nooit iets voor het jaar nadien. Ze is nu 1,5 jaar en draagt maat 80. Wat ik wel doe, zijn kleren kopen waar geen seizoen op staat. Bv een jeansbroek. Op een koude zomerdag kan een jeans ook goed van pas komen en een heleboel T-shirts met lange en korte mouwen. Een jas en schoenen zou ik nooit een jaar op voorhand kopen. Dochterlief draagt nu maat 74 van winterjas. Moest ik op voorhand een jas moeten kopen hebben was het waarschijnlijk maat 86 geweest en kon ze hem in de zomer aandoen.

6. pijman

pijman Niet meer actief

dat doe ik ook, longsleeves kunnen altijd, vestjes, leggings, ondergoed, sokken, spijkerbroek of rokjes dingen die niet echt seizoensgebonden zijn. Een verkeerd ingeschat rokje kan in de winter nog met een maillot eronder, tenminste als niet voor een ultra dun zomerstofje hebt gekozen. Jassen heb ik geen goede ervaring mee, ik ben er ook een keer een vergeten, die had ik in een kist onder het bed opgeborgen en pas weer aan gedacht toen ze het niet meer paste!

Mijn favo opruimingswinkel is met stip de bijenkorf. Daar slaag ik echt super! Claessens ondergoed, Bijenkorf truien, veel te dure merk verstjes die nu betaalbaar zijn. Of petit bateau pakjes voor de baby. En vaak lekker klassiek, een wit, donkerblauw of roze vest of witte blouse en spijkerbroek kan alle seizoenen en alle jaren :)

Goh doet me denken dat ik erge zin krijg in shoppen haha

7. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

ik ben gisteren geweest en morgen ga ik weer hhiihihhi
    mijn man heeft vakantie en ik neem het er even van!!!!
    Ik hou in mijn favoriete winkels de uitverkoop in de gaten, met 70% ga ik nog een keer hihiihih :)
    En ik geniet als ik weer ga "shoppen" in de box... wordt ik weer helemaal blij! Allerleukste is nog dat ik wel eens kleding in de uitverkoop gekocht had en op mp verkocht (ik doe wel kleding door naar nr 2, maar niet alles. Moeten ook eigen dingen hebben) en dat ik er meer voor kreeg als ik er voor betaald had....
    tja dan heb ik helemaal schik.
    gr brenda

8. Assi

Assi Fanatiek lid

Mar 2, 2008
    4,519
    46
    48
    Ik heb bij H&M onlangs wintervesten in de Sale gekocht.
    En die hingen nog niet eens zo lang in de winkel.

Van 30 euro voor 10 euro.

Echt die gebreide lange vesten met knopen.
    Eigenlijk handig om enkele in te slaan voor volgende winter want de mode veranderd echt niet zo snel. Vooral de vesten.

Maar de dingen die ik nu koop draag ik ook nu...dus dan is het volgend jaar al niet meer mooi.

Wel een goede tip om kleding voor de kids te kopen in de Sale voor volgend jaar. Wel even gissen en raden wat de maat betreft, maarja.

9. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Maar de uitverkoop begint toch pas 'echt' in januari?

10. mamaSuusenTessa

mamaSuusenTessa Bekend lid

Oct 8, 2010
    893
    0
    16
    NULL
    Eindhoven
    #30 mamaSuusenTessa, Dec 29, 2010
    Last edited: Dec 29, 2010
    Hier idem.Ik ga wel shoppen hoor,maar dan niet voor volgend jaar.Heb ik vorig jaar wel gedaan,resultaat:Wat ik nog mooi vond paste helaas niet meer.Het meeste vond ik dus niet mooi meer.
    Ohja Tessa heeft nu al 104 en Suus 98.Dus voor de maten zou ik het misschien wel kunnen doen.

Share This Page