Dames, Ik ben 4 1/2 maand geleden bevallen en geef borstvoeding. Nu verloor ik van de week ineens bloed, dus ik dacht dat ik ongesteld geworden was. Maar na 1 dag hield het weer op. Ik had gerekend op flinke krampen en toch nog wel wat stolsels voor zo'n eerste keer (ervaringen van vriendinnen), maar niks van dat alles. Was dit nou een ongesteldheid? Wanneer werden jullie voor het eerst ongesteld na de bevalling en hoe was dat (hoeveel dagen, pijnlijk, veel bloed)? En bleef dat zo de maanden daarna? Bedankt voor de info. Groetjes, Anna
nee, ik denk het niet, misschien wel een voorbode van je ongi. ik had ook vlak ik voor het eerst ongesteld werd een dagje wat bloed. overigens was mijn eerste ongi helemaal niet pijnlijk en zwaar! (maar wel langer dan 1 dag haha! )
Ik was 5 weken na de bevalling weer ongesteld en dit duurde zeer lang(8 dagen) En ik verloor erg veel bloed. En vanaf toen was ik gewoon weer om de 4 weken ongesteld en dan normaal De gyn vertelde me dat je als je niet aan de pil gaat het eerste half jaar/jaar nog onregelmatig bloedverlies kan hebben.
Ik werd na 5 maanden weer voor het eerst ongesteld en hoe! Verloor echt vreselijk veel bloed, om het uur verschonen en dat 10 dagen lang. Had ook erg veel buikpijn. De dag eraan vooraf verloor ik een beetje roze slijm. Ik hoop dat het de volgende keer wat normaler verloopt!
Ik gaf geen Bv en na een week of 9 verloor ik een beetje bloed (wel rood/ vers), dacht dat het mn ongesteldheid was en ben toen ook weer met de pil begonnen. Mn ongesteldheid duurde maar 2/3 dagen en was ook maar heel weinig en geen buikpijn. Geen idee of dat dat nou "echt" was? Maar ben vervolgens dus alleen nog maar nep-ongesteld geweest tgv de pil.