Kopen jullie per week of per dag boodschappen?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamatoB, 22 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Hallo ladies

Kopen jullie per dag of per week boodschappen?
    Wij proberen vaak 1 x per week te gaan, maar vaak moet ik toch tussendoor nog iets bij halen, en soms gaat dit vanzelf over in om de dag naar de winkel rennen ;)
    Ben benieuwd hoe dat bij jullie gaat?

groetjes
    mamatoB

2. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Wij in principe 1x per week. 'k Maak een lijstje voor de hele week en steeds als me wat te binnen schiet, schrijf ik 't op.

Af en toe ga ik nog wel eens een keer extra maar echt niet dagelijks... 'k Geef ook minder uit als ik 1x per week ga.

3. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    1 keer in de 2 weken zelfs. :)
    Wij hebben een grote vrieskist, dus vlees enzo kan daar gemakkelijk in.
    Als ik sla ofzo nodig heb, dan haal ik dat gewoon even bij de AH, die hier in het dorp zit.

4. Nessy

Nessy Fanatiek lid

27 feb 2008
    2.309
    0
    36
    Verzorgende-C maar nu huismama
    Duitsland
    Wij doen boodschappen per week maar moeten wel soms
    nog even een brood of melk halen of iets wat vergeten is.
    Ik probeer ook echt al van te voren een weekmenu in te plannen
    maar het is niet zo dat ik dan denk maandag dit en dinsdag dat.
    We houden gewoon rekening met 7x warm eten.

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Een keer per week en voor de dingen die we vergeten zijn, gaan we tussendoor nog even... Gebeurt nu vaker dan toen Thirza er nog niet was, ik vind het nu ook wel lekker om even een loopje te hebben, dus we hebben nu wel vaker iets van: O, dat ene halen we dan de week nog wel even...
    (zoals een extra pak melk... scheelt weer ruimte in de koelkast).

6. Tantan

Tantan Fanatiek lid

25 feb 2009
    1.103
    0
    0
    Roosendaal
    Hier ook 1x per week. En zo heel af en toe een keertje tussendoor mocht iets onverhoopt op zijn. Wij maken ook een soort van weekmenu, zodat we zeker weten dat we elke avond warm kunnen eten. Mijn ervaring is is als ik elke dag boodschappen zou doen ik veel meer kwijt ben dan 1x per week.

7. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Ik probeer 1x per week, ook omdat ik er nix aan vind!, maar soms moet er tussendoor nog wel wat komen (ik vergeet nog wel eens wat)

8. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

1x per week. Maar ik werk bij de AH en meestal neem ik ook nog wel dingen vanuit mijn werk mee, zoals brood/kaas etc.

Als we samen 'extra' naar de winkel moeten gaan dan nemen we meestal weer veel meer mee dan nodig en kost ons dus handen vol geld :)

9. missyb

missyb Niet meer actief

1x per maand grote boodschappen en voor verse groenten en fruit ,brood en vla of yoghurt (dat is niet zo lang houdbaar) 1x per week.
    Meestal ga ik weekends ook nog een keer naar de stad voor de weekendextra heden dus 2x per week.

10. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

3 x in de week, soms 2 keer ;)

11. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Elke dag na het werk.... :)
    Heb helaas geen auto om wekelijkse boodschappen in te vervoeren..dus moet het dagelijks! :D

12. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Mijn vriend rijd na zijn werk altijd naar de supermarkt, om eten te halen voor die avond. Dat vind ie fijner zegt ie. Ik ga 1x per week naar de supermarkt om boodschappen te halen. Ik haal dan alle dingen voor de voorraad. Het is dat hij eerder thuis is als ik en hij altijd kookt, ikzelf zou er een hekel aan hebben om elke dag te moeten, maar ja als hij het fijn vind, mij best!

13. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik doe bijna elke dag wel boodschappen. Ik kan niet voor de hele week beslissen wat we gaan eten. Want ik heb er dan vaak geen trek meer in.

14. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Hier ook elke dag na het werk.
    Soms zelfs 2x per dag, omdat we weer eens wat vergeten zijn :)

15. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Hier ook bijna dagelijks..
    Ik vind het heerlijk om de wandeling naar de winkel te maken (20 minuten heen en 20 minuten terug).
    Helemaal nu ik thuis zit dan vind ik het geweldig om even het huis uit te kunnen zeg maar.

Ook vind ik het fijn als we gewoon elke dag kunnen beslissen wat we willen eten.

16. Maia

Maia Niet meer actief

1x per week en heel af en toe halen we dan apart nog even wat als we wat nodig hebben of geen zin hebben om te koken.

17. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    1 keer per maand doen wij boodschappen, dan halen we bijna alles, op bederfelijke waren na, die kopen we hier bij de boerderijen in de buurt wanneer het nodig is.

18. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    hier om de dag en dingen zoals rijst en pasta etc neem ik altijd heel wat extra me eop voorraad. vaak vergeet ik vlees uit te leggen of wil toch iets eten wat we net niet in hui shebben. om de dag doen we zeker wel boodschappen

19. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    1x in de maand de maandelijkse boodschappen

en elke dag de verse producten we hebben geen auto

20. Laika

Laika Fanatiek lid

23 jul 2006
    2.334
    3
    38
    Hier ook geen auto, dus doen we eens in 2 dagen boodschappen. Het lukt toch niet om alles in 1 keer op de fiets te zetten.

Deel Deze Pagina