1x per week ik vind niks aan om boodschappen te doen regelmatig vergeet ik wat dus moet ik in de loop van de week toch nog 1 keer om wat kleine dingetjes op te halen
Eén keer per week grote boodschappen en daarnaast gaan we nog twee/drie keer per week voor de kleine boodschappen. (Fruit/groente enz.) Bij ons gaan er overigens zo'n 9 broden per week doorheen! En twee kilo bananen, twee kilo druiven, een kilo appels, 18 liter melk, 15 liter yoghi, ........
Wij hebben geen auto en een grote supermarkt op loopafstand dus... Ik ga sowieso om de dag even op en neer met Elian in de kinderwagen en dan het bagagerek helemaal volladen. We hebben hier ook geen fiets. In onze vorige flat hadden we niet eens een vriezer dus dat was helemaal een ramp. Nu kan ik tenminste nog vaak diepvriesgroente en vlees meenemen.
hier ook bijna dagelijks! Zou graag alles in een keer halen omdat ik echt wel het idee heb dat het me geld spaart. Maar zoals al eerder beschreven; waar ik vandaag trek in heb, wil ik morgen echt niet meer. (Decadent eigenlijk he!?)
Op vrijdagmiddag of zaterdagochtend, bijna alle boodschappen voor de hele week, en meestal op woensdag wat klleine dingetjes!
Wij doen op maandag de weekboodschappen.. Gaan dan langs de lidl en daarna langs de ah/super voor de dingen die we van de lidl niet lekker vinden.. Door de weeks ga ik nog wel een keer of 2 voor extra melk, toetjes, brood..
Wij doen 1 keer in de week boodschappen, toen we nog met z'n tweeën waren deed ik het 1 keer in de 2 weken. Vind er echt niks aan! Af en toe haal ik tussendoor nog brood of vlees als ik uit m'n werk kom. maar dat is meestal 1 keer in de week. en groente neem ik soms mee uit de supermarkt, en soms bij de groenteboer bij ons in het dorp.
1 keer per week en soms als we iets vergeten zijn. Ik heb ook wel eens dat ik ineens zin heb om iets te eten, terwijl we het niet in huis hebben....dan ga ik ook nog even naar de winkel Merk nu wel, nu ik nog verlof heb en me een beetje begin te vervelen (het huis is nog nooit zo schoon geweest) dat ik sneller iets vergeet mee te nemen met de grote boodschappen, zodat ik door de week nog iets heb om ff weg te gaan.
1x in de week doen we samen de grote boodschappen, en doordeweeks ga ik 1 maal terug voor de kleine boodschappen:verse groenten, brood, dat soort dingen voor de tweede helft van de week.
Wij doen boodschappen als het mogelijk is... Wij zijn schippers, dus kunnen soms 2 weken geen boodschappen doen... Dus als ik kan, ga ik ook los ook haha Wij moeten vooral inslaan, en vlees en brood vriezen we in. Of we bakken zelf brood. Groente altijd zo vers mogelijk, maarja, we moeten ook wel eens wat weggooien.. Ook veel ingevroren groenten en blikjes... Maar meestal kunnen we elke week wel boodschappen doen gelukkig Liefs Kimonootje
Elke week op donderdagavond ga ik alleen boodschappen doen. Maar nu mijn man bijna elke dag moet overwerken ( tot zeker 8 a 9) lukt dat niet. Dus wordt het morgen. Ik houd trouwens wel veel eten over als mijn man op het werk eet, dus het zal deze week niet veel worden om te kopen,
Vaak per dag, het eten van die avond dan. Maar 1 tot 2 keer in de week toch wat grotere boodschappen inslaan. Ik vind het ook niet erg, dan heb ik een goede reden om elke dag even lekker naar buiten te gaan met Yelena.