Zo ja? Hoeveel geven jullie er aan uit? En wat voor soort vuurwerk? Hier eigenlijk voor het eerst een vuurwerk pakket van 150 euro, man wilde het zo graag Gelukkig is het alleen siervuurwerk!
Wij hebben een groot feest en iedereen legt 50 euro per koppel in voor oa vuurwerk. Maar koop het dus niet zelf.
Nee. Ik vind vuurwerk echt de grootste geldverspilling die er is. Plus dat onze stad al in brand staat na 0.00. Dus je zult er niet eens iets van zien als je het aansteekt.
Ja elk jaar een klein zelf samengesteld pakketje voor ongeveer 15 - 1 pakje rotjes - 2 pakjes wondertollen - van die lange gekleurde sterretjes En dan of een vuurpijl of een fontein, wat er maar leuk geprijsd is
Ja. In Duitsland voor ongeveer 100 euro. En de kinderen hier rotjes, bijtjes, dat soort spul voor een paar tientjes.
soms wel en soms niet. Vind het prachtig om te zien en we hebben ook een traditie, om een vuurpijl naar overleden dierbare te schieten.
Echt wel! Wij geven ongeveer tussen de 40 en 50 euro uit. Vind het elk jaar weer een sport om voor een zo klein mogelijk bedrag, het mooiste spul in huis te halen Wij beginnen half november al met zoeken, folders bekijken en webshops doorspitten. Héérlijk. Ik vind dit echt één van de leukste dagen van het jaar ♥ Iets waar je plezier aan beleeft, is in mijn ogen nooit geldverspilling, trouwens
Nee,ik vind het erg zonde van mijn geld. Trouwens, om 00.00 kan ik heerlijk kijken naar al het vuurwerk wat door een ander gekocht is Vind het toch doodeng om zoiets zelf af te steken. Ik kijk en bewonder van een veilige afstand